V souvislosti s komplexní rekonstrukcí obchodního centra Lužiny ukončila společnost BILLA dočasně provoz svého supermarketu v tomto objektu. Po dokončení všech nezbytných stavebních prací v bezprostředním okolí a celkové úpravě interiéru prodejny ji znovu otevře. S opětovným zahájením provozu počítá už v průběhu června letošního roku.

Den svatého Valentýna či lidověji Valentýn, který připadá na 14. února, se u nás začal slavit až po roce 1989. Záhy však zdomácněl a stal se populárním způsobem, jak milou pozorností projevit náklonnost a lásku. Možností je skutečně nepřeberně. Někdo ocení prostý polibek, jiný zas květiny či cukrovinky ve tvaru symbolu lásky - srdce. Valentýnská přáníčka lze vyrobit i vlastními silami, návodu, třeba na internetu, je spousta. Radost udělají i dárky pro zdraví a krásu.

Koncertní cyklus Klasika Viva se uskuteční v letošním roce již potřinácté. Stejně jako v předchozích ročních budou první čtyři koncerty Klasika Viva společné s festivalem Šumperské Preludium.
V loňském roce jsme v Šumperku a Jeseníku nabídli celkem 14 koncertů, z nichž k nejlepším a nejvíce navštíveným patřil bezesporu vánoční koncert operní divy Evy Urbanové. Mezi jinými umělci vystoupilo v rámci cyklu např. smyčcové Grafovo kvarteto, chlapecký pěvecký sbor Bonifantes z Pardubic, dechové trio Ecles, klavírní trio Orbis, violistka Jitka Hosprová, Pražský barokní soubor nebo klavírní virtuos Jan Jiraský.

Profesionální pomoc u České koalice proti tabáku zařídila svým zaměstnancům společnost Huisman ze Sviadnova. Pracovníci, kteří se rozhodnout skoncovat s kouřením, mohou zdarma absolvovat konzultace a získat také příspěvek na nikotinovou náhradu. V první fázi se do projektu přihlásilo 12 zaměstnanců. Další ještě mohou přibýt, kapacita je neomezená.

Šimáková Markéta.jpgJak nejlépe při pohovoru poznat, zda uchazeč bude poptávané pozici odpovídat? Zda má dostatečné zkušenosti, kompetence a jak teprve odhalit zda bude nový zaměstnanec loajální, schopný komunikovat v týmu, jestli umí prezentovat nebo jestli bude mít prodejní dovednosti?

Tereza Porybná.jpgČeským centrům v Londýně a Tel Avivu budou od února 2013 šéfovat noví ředitelé, Tereza Porybná a Lukáš Přibyl. Oba s sebou přinášejí řadu zkušeností z oblasti kultury a jejího managementu i neotřelé akademické zájmy.

merenda_perla.jpgČeský trh nabízí řadu mléčných výrobků, v jejichž množství může být mnohdy těžké se zorientovat. Proto se vyplatí sáhnout po kvalitě, kterou již prověřila nejen obliba mezi zákazníky, ale i řada nejrůznějších ocenění. Zárukou kvality, potvrzenou v mnoha soutěžích a anketách, jsou výrobky Mlékárny Valašské Meziříčí, která v loňském roce oslavila dvacetileté výročí své novodobé historie.

Kavárna 2.jpgStudent Agency, největší český autobusový dopravce na dálkových linkách, otevřel zrekonstruovanou internetovou kavárnu na autobusovém nádraží v Praze Florenci. Prostory byly uzavřeny týden, od 12. ledna 2013 do rána 18. ledna 2013. Do přestavby kavárny společnost investovala statisíce korun.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB