CrossCafe_(11).jpgMilujete kávu a rádi si ji vychutnáváte v inspirativním prostředí? Oceníte v hektickém dni či při víkendové procházce městem kromě kávy také lahodný dortík, či chutný čerstvý sendvič? Pak zkuste navštívit jednu z poboček českého řetězce kaváren CrossCafe.

Od 6. března představí České centrum Vídeň ve své galerii výstavu vítězných návrhů prestižní Národní ceny za studentský design pod názvem Nový (z)boží! Tato nejstarší česká a jediná zcela odborná soutěž mladých designerů nemá na celém světě obdobu. V letošním roce budou k vidění oceněné práce za rok 2012: převážně sklo, porcelán, bytový textil, obuv a šperky, na plakátech pak budou ukázky průmyslového designu, oděvu a nábytku.

Je to právě půl století, co Alžírsko získalo samostatnost, a tedy i padesát let od navázání diplomatických vztahů se zeměmi včetně České republiky. České centrum Praha při této příležitosti představuje českému publiku současné alžírské umění v kontextu jeho tradice.

McKlein_Francesca_BLK.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh elegantní a cenově dostupnou kabelku (nejen) na notebook McKlein Francesca.

ateřina Adamová (* 1977) v subtilních kresbách dlouhodobě dokumentuje transformaci sebe samé v umělkyni, ženu i matku. V sérii kreseb vystavených v rámci projektu Start up Galerie hlavního města Prahy (GHMP) zastává rovnou hlavní roli, zároveň ji však doprovází její alter ego v podobě středně velkého, plachého a někdy agresivního tvora. Výstava s názvem Středně velký plachý tvor se bude konat od 21. března do 21. dubna v prostorách Domu U Zlatého prstenu.

Dokumentární programy z oblasti přírody, historie, vědy či vesmíru přinese nová televize KinoSvět. Každý den v 15 hodin otevře vysílání premiérový blok, který bude následně několikrát reprízován. Vysílání kanálu KinoSvět je celodenní. UPC Česká republika zařadí program od čtvrtka 28. února 2013, a to do nabídky Komfort a rovněž do balíčku Česká klasika, který je k dispozici klientům se službou Klasik.

Projekt Žena na Měsíci umělkyně Pavly Scerankové představuje objekty a instalace vyprávějící o izolaci člověka ve vlastním skafandru, fyzické i mentální krustě. Galerie hlavního města Prahy (GHMP) zve veřejnost na výstavu do prostor 2. patra Staroměstské radnice v období od 20. března do 5. května.

CEFF-logo-nahled.jpgInovativní nápoj ISOLINE 3d TOP, skvělý chléb NEGRILL z tradiční tanvaldské pekárny, Hurvínkovi párky pro naše nejmenší a Pasterovaný vaječný bílek získaly v těchto dnech logo CEFF (Certified E-Friendly Food). Logo CEFF vyobrazené na jejich obalech poskytuje spotřebitelům snadnou orientaci při výběru potravin a tím pomáhá snížit spotřebu nežádoucích chemických přísad. Zároveň je garantem kvality těchto výrobků.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB