Mezinárodní veletrh Salone del Mobile proběhne v Miláně od 9. do 14. dubna 2013 a v letošním roce se ho zúčastní zástupci českých firem: TON, Preciosa, Lasvit, LUGI s.r.o. , CZECHDESIG, deFORM, LLEV, de-sign.cz, PIRSC porcelain, ZORYA, Vasku & Klug, LDseating, Bohemia Machine, mmcité. Svou práci zde budou prezentovat také studenti Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze a Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Olivový krém.jpgGreen line, značka pleťové kosmetiky, postavená na přírodních aspektech péče o pleť, představuje novou generaci krémů řady Natura. Produkty překvapí čistým přírodním složením, vynikající účinností a nízkou cenou. Krémy Green line Natura byly vyvinuty speciálně pro zákaznice, které se v kosmetice - ať už z důvodů alergií, nebo jen omezování přebytečné chemie v každodenním životě - vyhýbají umělým barvivům, parabenům, silikonům a ropným olejům, tak často nesprávně označovaným jako minerální oleje.

image_gallery.jpgsecese_pozvnka_900 Nová expozice v Zámku Troja provází návštěvníky příběhem secesní plastiky počínajícím neoklasicistními díly Josefa Václava Myslbeka (1848-1922) přes práce jeho nejvýznamnějších žáků, jakými byli Josef Mařatka (1874-1937), Quido Kocian (1874-1928), Bohumil Kafka (1878-1942) a Jan Štursa (1880-1925). Výstava zahrnuje také jeho neprávem zapomenuté žáky, které se snaží uvést zpět do kontextu doby. Patří k nim předčasně zemřelý talentovaný sochař František Hošek (1871-1895), který studoval u Myslbeka ještě na Uměleckoprůmyslové škole, a zejména pak absolventi sochařského ateliéru Akademie výtvarných umění v Praze Vladimír Astl (1876-1960), Josef Kalvoda (1874-1925), český Němec Alois Rieber (1876-1944), Ladislav Kofránek (1880-1954) a Jaroslav Krepčík (1880-1959). Každý z nich se vydal jinou cestou, ale plastiky, které vznikaly v průběhu studií a krátce po nich, se žánrově i stylově potkávaly.

McKlein Serena BLK.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh elegantní a prostornou kabelku McKlein Serena.

Roman_Vaněk_pozvánka.jpgRoman Vaněk je úžasný člověk nabitý energií. Jeho nadšení pro kvalitní potraviny a neúnavná snaha opět pozvednout naši gastronomii jsou strhující. Přijměte pozvání na setkání a besedu s Romanem nejen nad programem Peklo na talíři. Každé setkání s ním je pro mne inspirací. Věřím, že bude i pro vás.

O velikonočních svátcích, tj. v neděli 31. 3. a v pondělí 1. 4. bude ve všech objektech Galerie hlavního města Prahy platit běžná otevírací doba:

Po rekonstrukci otevírá dne 22. 3. 2013 svou prodejnu společnost dm v pražském Centru Černý Most. Díky rekonstrukci mohou zákazníci nakupovat v prostornější a modernější prodejně. Zvětšení prodejní plochy o 100 m2, z 246 m2 na 347 m2, umožňuje v neposlední řadě i lepší a přehlednější prezentaci zboží.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB