Stetson Topsfield.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, rozšiřuje svou nabídku o pravé, ručně pletené panama klobouky legendární americké značky Stetson.

1. května 2013 od 14 do 17 hodin u Petřínské rozhledny! Na den 1. 5. 2013 připravilo Muzeum hlavního města Prahy v okolí Petřínské rozhledny program pro všechny, kteří se přijdou na Petřín tradičně políbit, ale nejen pro ně.

Čeští tanečníci se představí na světově uznávaném tanečním festivalu Zürich tanzt v rámci programové sekce Spring Forward, pořádaném 3. až 5. května 2013 v Curychu evropskou platformou mladých choreografů Aerowaves. Jejich účast podpoří České centrum Vídeň, které prezentuje českou kulturu také v německy mluvících kantonech Švýcarska.

Ve dnech 24. 4. 2013 - 19. 9. 2013 proběhne ve Spojených státech amerických největší přehlídka českých filmů s názvem Czech That Film: 17 českých filmů, 10 metropolí a 75 projekcí. Zdeněk Jiráský, David Ondříček, Jiří Menzel jsou oficiálními hosty přehlídky. Americká premiéra Menzelova filmu Donšajni navíc zahajuje jeho U.S. turné. Masovou prezentaci české kinematografie připravila Česká centra ve spolupráci s partnery.

Eva Kotátková, House Arrest, 2013.jpgV letošním druhém vydání festivalu současného umění v Sofii České centrum aktivně představuje dva mladé umělce. Mezinárodní festival Sofia Contemporary proběhne ve dnech od 19.4 do 12. 5. 2013 v Sofii pod mottem Blízko, blíže, společně. Do programu festivalu je zahrnuta výstava Domácí vězení české umělkyně Evy Koťátkové, laureátky ceny Jindřicha Chalupeckého (2007) a výstava Červený rytíř Lubomíra Typlta, který v galerii ČC představí své velkoformátové obrazy (olej na plátně).

Muzeum hlavního města Prahy ve spolupráci s Ministerstvem životního prostředí, Správou Národního parku Podyjí a Památníkem Lidice pořádají v Zámeckém areálu Ctěnice Muzea hlavního města Prahy od 23. 4. do 25. 8. 2013 výstavu Barvy a tvary Matky Země - bohatství přírody očima dětí celého svět

GALERIE HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PROGRAM NA KVĚTEN-SRPEN 2013
_______________________________________________________________
VÝSTAVY
Radek Kratina (1928-1999)
Pavla Sceranková / Žena na Měsíci
Jakub Petr / Toroid
Tereza Černá / Vzdušné války
Jiří David / Křik paviánů...
Evžen Šimera / Duch látky
Viktor Kolář / Retrospektiva
Vnitřní okruh v současné české fotografii
Benátské hutně tvarované a české řezané sklo ze sbírek UPM
Vášeň, sen a ideál / Česká secesní plastika
Alfons Mucha / Slovanská epopej
Po sametu / Současné české umění s přesahy do minulosti
Ateliér Františka Bílka

Od letošního dubna mohou aktivně využívat služeb elektronického bankovnictví i mladí klienti Ery a Poštovní spořitelny od 10 let věku. Tato novinka platí jak pro stávající, tak i nové majitele Osobních účtů. Pro lepší orientaci v elektronickém bankovnictví lze dětem nastavit jeho zjednodušenou verzi.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB