Galerie hlavního města Prahy zve na autorskou prohlídku s Nikolou Čulíkem na jeho výstavu Život a dílo. A to rovnou o Valentýnu 14. února v 17.00 do 2. patra Staroměstské radnice. Výstava Život a dílo představuje soubor kreseb absolventa AVU, jenž se zabývá vztahem textu a obrazu a vytváří obsáhlý kreslený román. Výstavou provede sám autor.

20130212_2151.jpgJedinečná sbírka koláží českých autorů, již od konce 90. let systematicky buduje společnost Pražská plynárenská, se péčí Českých center poprvé představí hned na dvou výstavách v Rakousku. Rozsáhlou expozici více než 80 děl předních českých výtvarníků 20. a 21. století budou milovníci umění moci zhlédnout v nádherném prostředí Saly Terreny kláštera v Klosterneuburgu severně od Vídně; menší část sbírky pak bude prezentována na tamním zastupitelském úřadě a jeden ze současných autorů zastoupených ve sbírce PP, a.s., Michal Cihlář, se představí v Českém centru Vídeň.

Pokud ano, tak vězte, že bude-li se IT oboru pečlivě věnovat, nečekají ho nejspíš špatné časy. Těch, kteří o sobě říkají, že jsou „IT specialisté" je mnoho, ale těch, kteří IT skutečně rozumí, zase tolik není. Ačkoli jejich kariérní dráha je spojována spíše s dokončením vysoké školy, první kroky odborného vzdělávání absolvují na středních školách. O to větší pozornost je třeba věnovat jejímu výběru.

Valentyn.jpgSvátek svatého Valentýna by měl být oslavou lásky a náklonnosti. Češi původně anglosaský svátek, který k nám přišel před 20 lety, buď opěvují s neskrývanou radostí a již několik týdnů předem vymýšlí, jak svou drahou polovičku překvapit, nebo ho úplně ignorují. Důkazem vzrůstající obliby je fakt, že 14. února bývají vyprodané květiny, místa v kinosálech jsou obsazená a restaurace narvané k prasknutí. Proto vám v tomto díle Ze života peněz přinášíme pár rad, jak si den všech zamilovaných užít a finančně jej zvládnout bez nejmenších potíží. Vždyť do dárku nemusíte investovat tisíce.

Populace stárne a většina Čechů už ví, že státní důchod do budoucna není zárukou důstojného stáří. V průzkumu České asociace pojišťoven (ČAP) však stále 34 % lidí říká „…ono to nějak dopadne, jsem spíš člověk, který stáří neřeší“.
„Význam zabezpečení na stáří roste úměrně s věkem a příjmem,“ řekla manažerka komunikace a vzdělávání ČAP Marcela Kotyrová a doplnila: „Postoj mužů a žen je v této otázce shodný.“

Memrise.com je online výuková platorma, která vám pomáhá  naučit se prakticky jakýkoli jazyk pomocí hry. Jejím cílem je znovu objevit způsob jakým se lidé  normálně učí. Chce aby učení bylo jednoduché a zábavné.

Po konci českých Vánoc se tuzemské obchody především v Praze a Karlových Varech již tradičně připravují na příval ruských turistů, kteří do ČR přijíždějí oslavit pravoslavné Vánoce. Letos zde Rusové utratili o téměř 40 procent víc než během loňských svátků. Čím dál více se také orientují na obchody s luxusním zbožím. Vyplývá to z údajů za loňský prosinec a leden společnosti Global Blue, která turistům zprostředkovává službu Tax Free.
Dominantní podíl mezi cizinci ze zemí mimo EU, kteří přijíždějí nakupovat do České republiky, dlouhodobě drží Rusové a jejich podíl stále roste. Za celý rok 2012 dosahoval už téměř 51 procent. V prosinci a lednu, kdy Rusové slaví pravoslavné Vánoce, to bylo 62 procent.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB