Pozvánka GHMP: V Domě U Zlatého prstenu bude k vidění soubor fotografií Jana Bigase s názvem Kdesi mezi lesy
Pozvánka GHMP: V Domě U Zlatého prstenu bude k vidění soubor fotografií Jana Bigase s názvem Kdesi mezi lesy
Potravinářská komora ČR se v reakci na stále se zhoršující situaci v potravinářském sektoru rozhodla vystoupit na obranu českých kvalitních potravin i českého spotřebitele, kterému jsou médii předkládány zavádějící a mnohdy i lživé informace o českých potravinách.
Jako jediná stavební spořitelna u nás zaznamenala Raiffeisen stavební spořitelna výrazný nárůst počtu nových smluv a celkem jich přidala do svého portfolia více než 135 tisíc. Ve srovnání s rokem 2011 jde bezmála o pětinový nárůst, což se odrazilo i ve výsledcích v průběhu roku, kdy si po dobu tří měsíců držela v počtu smluv postavení jedničky na trhu stavebního spoření. Úspěch však zaznamenala také v oblasti úvěrů, neboť poskytla téměř 13,5 tisíc úvěrů v celkové výši 7,6 miliard korun a v objemu poskytnutých úvěrů se tak vrátila na druhé místo.
Pan Karel si před pěti lety pojistil domácnost. Byl důkladný a do pojistky zahrnul všechny cenné věci. Od té doby si pořídil celou řadu nového vybavení - sedací soupravu, televizi, nábytek do pracovny... Hodnota jeho majetku tím zásadně vzrostla. Zhruba polovina zařízení bytu byla nedávno zasažena požárem. Problém vznikl v okamžiku, kdy pan Karel zjistil, že od pojišťovny dostane náhradu vyčíslenou v návaznosti na hodnotu zařízení domácnosti stanovenou před pěti lety. Problém tzv. podpojištění majetku vyjde najevo při vyřizování pojistné události ve více než deseti případech ze sta. Na stejnou chybu narážejí i podnikatelé. Z nich má podle odhadů ČSOB Pojišťovny podpojištěný majetek firmy zhruba každý dvacátý.
Společnost Trex uvádí na český trh kvalitní a odolné kompozitní produkty pro realizaci teras plotů a zábradlí. Prodávat je bude prostřednictvím společnosti DřevostavbyCZ (www.terasy-trex.cz) a také vybraných hobby obchodů Hornbach. Materiál Trex je z 95 procent složený z recyklovaných materiálů, především dřeva a pilin a také z běžných domácích plastových odpadů jako jsou svačinové sáčky, plastové obaly nebo nákupní tašky ze supermarketů. Kompozitní terasy originální americké značky Trex® si přitom po dlouhá léta zachovávají svůj luxusní vzhled i barvu bez nutnosti větší údržby.
Společnost SPAR ČOS uvádí na trh novou privátní značku SPAR Veggie. Ta vznikla ve spolupráci s Evropskou vegetariánskou unií. Značka zahrnuje 17 bezmasých výrobků a není určena pouze vegetariánům. Bezmasé produkty SPAR Veggie ocení také ti, kteří mají ke konzumaci bezmasé stravy jakýkoli důvod, ať už zdravotní či etický. Výrobky jsou certifikovány a jasně označeny známkou V-logo, což je oficiální logo Evropské vegetariánské unie, která u těchto produktů garantuje dodržování přísných požadavků a provádění nezávislých kontrol. Díky tomu má spotřebitel jistotu, že žádné použité suroviny nepocházejí z masa.
út 22. 1. v 16.30, Dům U Kamenného zvonu:
Lektorská prohlídka výstavy Jan Švankmajer: Možnosti dialogu / Mezi filmem a volnou tvorbou
Možnosti dialogu / Mezi filmem a volnou tvorbou se jmenuje výstava jednoho z největších českých surrealistů, která se koná do 3. února 2013 v Praze. Galerie hlavního města Prahy v Domě U Kamenného zvonu na Staroměstském náměstí hostí výstavu Jana Švankmajera. V úterý 22. ledna je možné se zúčastnit lektorské prohlídky.
Zimní sezona je v plném proudu. Pokud plánujete dovolenou, je nejvyšší čas vybrat vhodnou destinaci. Češi se v posledních letech vrací k ověřeným a snadno dostupným destinacím. Jednou z nich je i Slovensko, kam v průběhu ledna loňského roku zavítalo více jak 22 000 Čechů. Skvěle upravené sjezdovky, moderní lyžařské areály, krásná příroda či termální prameny, to je jen malý výčet lákadel této země.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.