Pořídit vánoční dárky, připravit pohoštění i nutnou výzdobu stojí průměrnou českou rodinu 28 tisíc. Využít povánoční slevy a pořídit některé dárky až v sezónních výprodejích se podle ankety* GE Money Bank chystá 31 % Čechů. Celkově plánujeme ve slevách utratit 4150 korun na hlavu. Nejčastěji za oblečení, obuv a elektroniku. Hotovost budeme při nákupech využívat méně, poroste využívání on-line plateb za internetové nákupy, mobilních plateb a plateb kartou. Kreditkou zaplatí za nákupy v čase Vánoc každý sedmý. Ušetřit až 1000 Kč je možné platbami kreditní kartou MoneyCard Plus od GE Money Bank.

Nová BILLA v Galerii Moritz znovu otevírá. V luxusním prostředí nabídne nákupní komfort a své tradiční široké portfolio potravin. Po kompletní tříměsíční rekonstrukci BILLA zítra znovu otevře svůj supermarket v bývalém Prioru, současné Galerii Moritz, v centru Olomouce. Prodejna s potravinami je nově uspořádaná, má nové nízké a přehlednější regály, barevné provedení a je vybavená úspornými technologiemi. Stavební úpravy prodejny proběhly při plném uzavření prodejny a v souvislosti celkovým oživením letitého obchodního nákupního domu.

Ve spolupráci s nadací Křižovatka darovala finanční skupina AXA Fakultní nemocnici v Brně, pracovišti Bohunice, deset monitorů dechu novorozenců celkem za 29 000 korun. Monitory dechu Babysense lékařům umožňují lépe předcházet syndromu náhlého úmrtí novorozenců (SIDS). Během třináctileté spolupráce skupiny AXA s Nadací Křižovatka bylo českým nemocnicím darováno více než 200 monitorů dechu v celkové hodnotě přes půl milionu korun.

Společnosti dm drogerie markt se daří expandovat. Od 15. 11. do 23. 11. 2012 se podařilo otevřít pět nových prodejen a další na své otevření čekají. Uherský Brod, Trutnov, Kroměříž, Havlíčkům Brod a Mariánské Lázně - v těchto městech se mohou obyvatelé radovat z nových prodejen dm.

Jihočeská Niva.jpgNa evropském trhu se stále více zvyšuje zájem o kvalitní potraviny a spotřebitelé vyžadují, aby kvalita byla garantována. Celá řada výrobců a prodejců zdůrazňuje místní původ a kvalitu produktů. Z pohledu znalosti evropských systémů kvality je situace horší. První označení byla zaevidována již v roce 2003 v souvislosti se vstupem ČR do EU. Postupně označení získala pro své produkty celá řada výrobců. V mnoha evropských zemích jsou tyto značky považovány za vysoce prestižní a výrobci je využívají jako efektivní marketingový nástroj. U nás je však povědomí o tomto značení poměrně nízké.

 Jedno z nejvýznamnějších českých uměleckých seskupení míří z Jihoafrické republiky do adventní Vídně. Kühnův dětský sbor, známý nejen v Evropě, ale i v Japonsku, USA, Kanadě, Mexiku, Singapuru a Malajsii, vystoupí v kapli císařského a prezidentského paláce Hofburg při příležitosti slavnostního zakončení Dnů České kultury Banky Austria ve Vídni.
V sobotu 1. prosince 2012 v 18 hodin zazní v Hofburgu skladby českých i evropských skladatelů Josefa Myslivečka, Petra Ebena, Edwarda Elgara, Claudeho Debussyho, Johannese Brahmse a Arva Pärta. Adventní koncert se koná v rámci projektu Dny české kultury ve Vídni. Význam počinu dokládá i fakt, že záštitu akcím udělil J.E. Jan Koukal, velvyslanec České republiky v Rakousku.

České centrum Stockholm připravilo mimořádný program, díky kterému se pozornost široké veřejnosti opakovaně soustřeďuje na aktivity konané pod jeho hlavičkou. Podzim a zima letošního roku probíhá ve znamení dvou zajímavých projektů: Známý český umělec Antonín Jirát „oblékl" velký obytný dům v ulici Kronobergsgatan a od 4. prosince 2012 se švédské veřejnosti představuje skupina OKOLO!

Kniha Číňanova pěna Vladimíra Binara, historicky prvního laureáta Ceny Česká kniha, se napřesrok dočká překladových vydání do tří jazyků: francouzštiny, bulharštiny a polštiny. Nová literární cena, jejímž poznávacím znamením i hlavní devizou je její mezinárodní dimenze, tak začíná naplňovat svůj cíl: šíření současné kvalitní české beletrie do světa.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB