Společnost dm drogerie markt otevírá svou další prodejnu v Pardubicích.Od 22. 8. 2012 mohou zákazníci navštívit dm také v nové prodejně v obchodním centru Komerční park v ulici S. K. Neumanna. Díky umístění v žádané a snadno dostupné lokalitě je tak dm svým zákazníkům opět o kousek blíž!

Módní a lifestylová značka s.Oliver potvrdila svou účast na prestižní zářijové módní akci Prague Fashion Weekend 2012 (dále jen PFW). Modely s.Oliver z kolekce podzim/zima 2012 na Hradčanském náměstí představí bývalá Miss World a především také světoznámá modelka Taťána Kuchařová. Exkluzivní přehlídka, která je pro značku s.Oliver výzvou pro navazující činnost, proběhne v neděli 16. září 2012 v podvečerních hodinách. Hned ve středu 19. září 2012 totiž značka s.Oliver propojí své síly s Taťánou Kuchařovou podruhé a zorganizuje charitativní shopping „s.OLIDARITA". Cílem této nákupní akce pro pozvané hosty v prodejně s.Oliver v pražském nákupním centru Arkády Pankrác je realizovaný výtěžek věnovat české Nadaci Taťány Kuchařové Krása pomoci, která jako jedna z mála myslí na často nelehké životní osudy seniorů.

SEXY AŽ DO HROBU - NEW.jpgMilé dámy, milí přátelé, na 18.9. v podvečer  jsme pro vás připravily večer plný setkání s velmi zajímavými ženami. Režisérka a scénáristka Olga Strusková ve své knize Jak úspěšně (ne)stárnout, aneb sexy až do hrobu formou autentických rozhovorů vyzpovídala dvacetpět žen, které, ač vyššího věku, své vrásky neřeší, stáří se nebojí a aktivně mu odolávají.

 Z rozhodnutí Soudního dvora EU dnem 21. 12. 2012 nelze použít pohlaví jako základ výpočtu pojistného. Pro ženy to bude znamenat konec výhodnějších sazeb životního pojištění. Do tohoto data jej však mohou uzavírat za pro ně výhodnějších podmínek. Dnešním dnem proto ČSOB Pojišťovna odstartovala kampaň na podporu prodeje životního pojištění pro ženy s podtitulem „Dámy, výhodnější už to nebude."

_D4_0081.jpgZdá se vám, že je zima ještě daleko a symptom prázdných skříní, tak typický pro změnu ročního období, vás v létě nezajímá? Ačkoli se to nezdá, podzim už téměř klepe na dveře. C&A, jedna z největších evropských módních společností, představuje nové kolekce pro podzim a zimu 2012/2013.

V pořadí již druhou Víkendovou akademii, tentokrát s názvem Neprodám svou kůži lacino, připravila pro začínající podnikatelky GE Money Bank v rámci svého projektu Život nápadům. Po loňském úspěchu především motivačně zaměřeného kurzu se letošní akademie bude věnovat propagaci vlastního podnikání. Ženy se budou učit umění prezentace, marketingu, prodeje a public relations. Školení pod vedením renomovaných odborníků proběhne od 17. do 18. srpna v hotelu Legner ve Zvánovicích poblíž Prahy.

Před komerčním sběrem hub a lesních plodin a jejich následným prodejem u silnic nebo do výkupen varuje organizace PEFC ČR, která dohlíží na trvale udržitelné hospodaření v lesích. Prodej nasbíraných lesních plodin je podle PEFCu nelegální a nadměrný sběr navíc nebezpečně zatěžuje lesy a jejich ekosystémy.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB