I v období krize roste zájem zákazníků o McDonald´s. Důkazem je skutečnost, že v roce 2009 navštívilo restaurace společnosti přes 60 676 000 zákazníků. To je o 738 000 více než v roce 2008 (59 938 000 zákazníků), což představuje nárůst 1,2 %. McDonald´s tak mohl vykázat v meziročním srovnání i růst tržeb o 2,7 %, a to až na celkové 3 871 091 000 Kč. Firma v současnosti provozuje v České republice 81 restaurací a zaměstnává více než 4 900 zaměstnanců.

TSC-foto-ruzova-vina-3.jpgRůžová vína se těší stále rostoucí oblibě mezi milovníky vína. Produkce růžových vín se v České republice meziročně zvýšila zhruba o jednu třetinu. Na tuto poptávku reagují také Templářské sklepy Čejkovice a aktuálně nabízí celkem 13 tichých a šumivých růžových vín v základní a vyšší řadě. Díky tomu jsou právem označovány za největšího producenta růžových vín v České republice. V letošním roce se vinařské družstvo snaží vzrůstající tendenci prodeje růžových vín zachovat a proto přichází s netradiční kampaní s názvem „Odhal tajemství růžového".

Před rokem se v Rychlebských horách otevřely historicky první stezky pro terénní cyklistiku u nás. K loňským 24 kilometrům má letos přibýt dalších 50 kilometrů a nové infocentrum.
„V současnosti máme v plánu tři nové trasy, o čtvrté se jedná. Letos chceme trasy rozšířit až na délku kolem 80 kilometrů a užijete si na nich jízdu mezi žulovými kameny, suťovými poli i přes brody,“ řekl Pavel Horník z občanského sdružení Rychlebské stezky. První 11 kilometrů nových úseků si cyklisté projedou 1. května u příležitosti Česko-polského festivalu terénní cyklistiky, který zahájí letošní bikerskou sezonu. „Rychlebské stezky rozšiřují turistickou infrastrukturu Jeseníků, žádné jiné hory u nás takové vyžití pro bikery nenabízejí,“ uvedl PhDr. Jan Závěšický, předseda sdružení Jeseníky-Sdružení cestovního ruchu, které spolupracuje na propagaci stezek.  
Terénní stezky kopírují zaniklé lovecké chodníky a pěšiny, některé z nich členové sdružení objevili ve staré německé mapě z roku 1938. Část staré stezky vede po cestě Dr. Weissnera, která byla otevřena před sto lety v roce 1910 a nese jméno svého zakladatele, předsedy Moravskoslezského sudetoněmeckého horského spolku. Vedle původních cest bude součástí stezek i několik nově vybudovaných úseků.
Od vytipování nových tras k jejich otevření pro veřejnost byla dlouhá cesta a stojí za ní měsíce práce členů sdružení a dobrovolníků. Na budování stezek se však podíleli i nezaměstnaní z Úřadu práce v Jeseníku v rámci veřejně prospěšných prací. „Náš velký díky patří také Lesům ČR, které hradily část rekonstrukce a bez jejichž podpory bychom stezky nemohli postavit,“ dodal Pavel Horník.  
Síť stezek naváže na již existující trasu a bude se paprskovitě rozbíhat okolo Černé Vody, povede nad Starou Červenou Vodu, nad obec Vápennou a směrem do Vidnavy. K novým kilometrům navíc přibude také infocentrum s každodenním provozem od 1. května do konce září. V centru si návštěvníci vypůjčí celoodpružená kola Merida, přilby a mohou využít také servisu. „Zvažujeme také půjčovnu navigací a terénních in-line bruslí, takzvaných skike,“ plánuje Horník. 

Jen v loňské podzimní sezoně Rychlebské stezky vyzkoušelo 2500 cyklistů. „Přijíždějí k nám lidé z celé České republiky, stezky však přivádějí k cyklistice také místní obyvatele, začínají jezdit lidé ve středním věku a zejména mladí kluci z okolních vesnic,“ pochvaloval si návštěvnost Pavel Horník.
Vedle Rychlebských hor si vyznavači jízdy v terénu mohou legálně zajezdit pouze v Novém Městě pod Smrkem. Tamější trasa je však velmi lehká a s trochou nadsázky se dá jet i na skládačce. Rychlebské stezky oproti tomu nabízejí skutečný adrenalin pro zkušené řidiče.
Více informací: www.rychlebskestezky.cz

/tz/

euphoria parfum.jpgMuži nakupují na internetu parfémy nejčastěji s cenou do tisíce korun, ženy si dopřávají nákladnější vůně. Vyplývá to ze statistik největší internetové parfumerie Parfemy.cz za první čtvrtletí roku 2010. Z dámských parfémů jsou nejpopulárnější květinové vůně, pánové zase dávají přednost orientálním a citrusovým parfémům.
Muži si z nabídky parfémů světových značek vybírají především vůně, jejichž cena za 100 ml balení nepřekračuje tisíc korun. Nejprodávanější pánskou vůní v e-shopu Parfemy.cz je toaletní voda Boss No. 6 od značky Hugo Boss s cenou 890 Kč. Přestože mezi nejoblíbenějšími dámskými parfémy převládají produkty s cenou vyšší, u žen dlouhodobě nejvíce boduje Eclat D´Arpege od Lanvin Paris v hodnotě 790 Kč. Žebříček bestsellerů prvních tří měsíců letošního roku pak doplňují parfémy Dolce & Gabbana Light Blue za 1 390 Kč a Calvin Klein Euphoria v hodnotě 1 190 Kč.
„Češi jsou ve výběru parfémů konzervativní a často se drží svých oblíbených vůní. Parfém francouzské značky Lanvin se drží na špici prodejnosti již šest let,“ sdělil Daniel Kopecký, ředitel největší tuzemské internetové parfumerie Parfemy.cz. „Prodej populárních parfémů se na internetu nemění ani v závislosti na ročním období. Pro většinu zákazníků je rozhodující cena. Proto lidé masivně nakupují parfémy na internetu, nabízíme jim totiž často až třetinové ceny oproti kamenným parfumeriím,“ doplnil Kopecký.
Z parfémů prodávaných na tuzemském trhu ženy nejčastěji volí jemné květinové vůně. Podle statistik prodeje internetového obchodu Parfemy.cz dokonce 75 % žen preferuje vůně květů. U mužů vedou orientální vůně, které si vybírá 40 % mužské populace. V těsném závěsu jsou citrusové parfémy, jež jsou oblíbené u 36 % mužů. 
„Z parfémů volím spíše kořeněné vůně. Zcela nejraději mám vůně, ve kterých cítím moře nebo jemnou vůni trávy. Zamilovala jsem si vůni od Hermés Un Jardin Sur Le Nil, která oplývá exotickou čistotou,“ prozradila Mahulena Bočanová, tvář e-shopu Parfemy.cz.
Na pultech světových i tuzemských parfumerií je možné vybírat z nepřeberného množství vůní. Podle klasifikace mezinárodně uznávaného domu Haarmann & Reimer lze parfémy rozdělit do šesti základních skupin. Nejrozšířenější jsou květinové vůně, které jsou dominantou ženských parfémů. Parfémy vytvořené z vůní květů mohou mít mnoho dalších příměsí, oblíbené jsou například ovocné esence. Další skupinou parfémů jsou orientální vůně, jež se dále dělí na ambrovité a kořeněné. K tradičním pánským vůním patří citrusové, které v sobě kombinují citrusové silice spolu s bylinnými, zelenými a ovocnými prvky.  V parfumériích lze dále vybírat z chyprových, fougerových a levandulových vůní.


Nejprodávanější dámské parfémy na e-shopu Parfemy.cz
1. Lanvin Paris: Eclat D´Arpege 100 ml - Cena 790,- Kč; Obvyklá cena: 2 499,- Kč
2. Dolce & Gabbana: Light Blue 100 ml - Cena 1 390,- Kč; Obvyklá cena: 2 399,- Kč
3. Calvin Klein: Euphoria 100 ml - Cena 1 190,- Kč; Obvyklá cena: 2 350,- Kč

Nejprodávanější pánské parfémy na e-shopu Parfemy.cz
1. Hugo Boss: Boss No. 6 100 ml - Cena 890,- Kč; Obvyklá cena: 1 899,- Kč
2. Lacoste: Essential 125 ml – Cena 890,- Kč; Obvyklá cena: 1 890,- Kč
3. Hugo Boss: Hugo 150 ml - Cena 990,- Kč; Obvyklá cena: 1 950,- Kč

Pojistit si rodinný dům je dnes již standardem. Co ale v případě, že vedle rodinného domu či chalupy máte dlouho budovanou zahradu plnou okrasných stromů, keřů nádhernou skalkou nebo třeba zahradním jezírkem? Přívalové deště nebo kroupy mohou během okamžiku zničit i roky práce. Finanční náklady na uvedení do původního stavu bývají také značné.

Fire_Gel_s_protizanetlivym_ucinkem.jpg Co se týká zdraví a krásy, stále více moderních žen vyžaduje jednoduché přírodní přípravky. Řada beautycycle™ od Amway představuje kosmetické a pleťové výrobky, které těmto potřebám vycházejí vstříc. Nová výrobková řada nachází inspiraci v síle přírodních živlů. Je snad něco přírodnějšího než vzduch, voda, země a oheň? Ucelená sada pleťových výrobků a dekorativní kosmetiky je primárně zaměřena na ženy mezi 20 a 40 lety, které dávají přednost jednoduchému a snadno pochopitelnému přístupu k péči o pleť, při kterém se využívají přírodní složky a za danou cenu nabízí vynikající kvalitu. Značka beautycycle™ přináší jednoduchou, ale úplnou řadu dostupných pleťových a kosmetických prostředků inspirovaných silou přírodních živlů. Výrobky péče o pleť obsahují přírodní a velmi účinné látky, které působí v souladu s pokožkou a poskytují opravdu individuální přístup. Výrobková řada je ideální pro ženy, které se starají o svůj vzhled, ale nechtějí se zatěžovat komplikovaným kosmetickým režimem. Řada beautycycle™ je skvěle přizpůsobena každému typu pokožky.

Značková prodejna BEKO_obr. 03.jpgPřední evropská značka domácích spotřebičů BEKO, která se na českém trhu prodává již od roku 1998, otevřela v Praze své první předváděcí centrum. Specializovaná prodejna vznikla jako společný projekt zastoupení značky BEKO pro ČR a provozovatele elektronického obchodu e-Beko.cz. Slavnostního otevření prodejny v Praze 4 – Nuslích se zúčastnila i někdejší Miss ČR Kateřina Stočesová.

Pračky, chladničky, mrazáky, myčky, varné desky, trouby a další produkty značky BEKO se prodávají ve více než 100 zemích celého světa a patří do portfolia společnosti Arcelik a.s., významného výrobce volně stojících i vestavných domácích spotřebičů a elektroniky se sídlem v Turecku. Na českém trhu má značka BEKO přímé zastoupení od roku 2005. V současnosti se prezentuje především bezkonkurenční službou pro zákazníky v podobě Certifikátu pětileté záruky, tedy zárukou bezplatného servisu po dobu pěti let, který poskytuje značka BEKO na většinu prodávaných modelů.

„Spotřebiče BEKO si dosud mohli zákazníci zakoupit v tradičních prodejnách s domácími spotřebiči nebo prostřednictvím specializovaného internetového obchodu www.e-Beko.cz. Právě otevřené předváděcí centrum nám umožní na jednom místě nabídnout zákazníkům profesionální servis a informační poradenství s možností prezentace zástupců všech řad spotřebičů,“ představil novou prodejnu Roman Kantor, ředitel BEKO pro ČR.  „V návaznosti na úspěšnost tohoto pilotního projektu plánujeme otevřít ještě další 2 až 3 obdobná předváděcí centra v dalších větších městech ČR,“ dodal Martin Černý, jednatel elektronického obchodu e-Beko.cz.

Volně stojící i vestavné spotřebiče značky BEKO patří mezi produkty vysoké kvality. Vyznačují se snadnou obsluhou, praktickými a užitečnými funkcemi, bezporuchovostí, nízkou energetickou náročností či vytříbeným designem jednotlivých produktových řad. Z praktických funkcí zmiňme např. PET program u praček pro odstranění chloupků od domácích mazlíčků z oblečení či BABY Care program u praček a myček nádobí, který zajistí odstranění jakýchkoli nežádoucích bakterií.

„Velmi dobrou zkušenost se spotřebiči BEKO mám již dvanáct let. Tehdy jsem si pořídila svou první ledničku, která mi léta spolehlivě sloužila. Věrná značce BEKO jsem proto zůstala i při následném výběru pračky, sušičky i digestoře,“ potvrdila pozitivní zkušenost se spotřebiči BEKO Kateřina Stočesová, Miss ČR z roku 1998.

První specializovaná prodejna spotřebičů BEKO byla otevřena na adrese: Svatoslavova 28, Praha 4 – Nusle a bude všem zákazníkům k dispozici v pracovních dnech od 9.30 do 18 hodin.

Turecká společnost Arcelik a.s. je tradičním výrobcem domácích spotřebičů a elektroniky již od roku 1955. Kromě značky BEKO vlastní dalších 9 značek domácích spotřebičů a elektroniky, např. Bloomberg či Grundig. Společnost vyrábí v 11ti výrobních závodech a zaměstnává více než 17.000 zaměstnanců. Za prvních 9 měsíců roku 2009 dosáhla společnost Arcelik a.s. konsolidovaného čistého obratu, na kterém se ve velké míře podílí export, ve výši 2,2 mld. EUR a realizovala investice v hodnotě 58,2 mil. EUR. Každé dvě vteřiny se na světě prodá jeden výrobek značky BEKO.


Úterý 13.4.2010, od 19:00
Návrhářka Marie Zelená, o které se říká, že její šaty mají
duši, představí své unikátní modely z jarní a letní kolekce
a z úspěšného projektu „Návraty k hodnotám“.
Modely, jenž mají duši bude prezentovat herečka
Michaela Dolinová a tvář značky Martina Zelená, která
předvede i reprezentační šaty Asociace kuchařů a
cukrářů České republiky.
Módní přehlídku doplní 4chodové menu vytvořené
z produktů od našich pečlivě vybraných lokálních
dodavatelů:
Rolka z kaplického uzeného pstruha, pěna z čerstvého
křenu a bio smetany, marinovaný chřest v zeleninovém
želé
Krém z bílých kachních jater s opečeným toastem,
škvarky z kachních jater
Pečená telecí svíčková, mini brambory pečené ve slupce,
raviola plněná telecí dušenou oháňkou, opečený listový
špenát s divokým česnekem
Tvarohové knedlíky plněné nugátem, teplá vanilková
omáčka, jahodový sorbet s mátou
Káva nebo čaj
KČ 1.340,-
Více informací a rezervace na tel. 296 631 090 nebo
e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150lazne teplice v cechach

Tip Grady

jak budovat image uspesneho a vlivneho cloveka madam businessJon Levy

Bez ohledu na to, čeho se snažíte dosáhnout, je váš úspěch v pracovním i osobním životě definován lidmi kolem vás. Poznejte osvědčené strategie, jak dosáhnout kýženého stavu pomocí vytváření smysluplných vztahů s těmi, kteří mohou ovlivnit váš život a věci, na kterých vám záleží. Kniha je pozvánka, která vám změní život. Nikdy v moderní historii ještě lidé nebyli tak izolovaní, osamělí a rozdělení. Vy získáváte k dispozici všechny nástroje a znalosti, které potřebujete, abyste se s nimi spojili a vytvořili pocit sounáležitosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB