České centrum Praha ve spolupráci s Polským institutem v Praze připravilo výstavní projekt věnovaný dvěma významným postavám literatury 20. století – Franzi Kafkovi a polskému spisovateli a výtvarníkovi Bruno Schulzovi. Výstava se koná od 11. 7. do 22. 8. 2012.
Jolana Součková, ředitelka Českého centra Praha: „Projekt vznikl ve Stockholmu, kde se na loňské úspěšné výstavě podílelo místní Židovské muzeum, České centrum Stockholm a Polský institut ve Stockholmu. Nyní se v pozměněné verzi představí v Praze, díky dlouhodobé a vynikající spolupráci Českého centra Praha a Polského institutu. Během července a srpna bude výstava k vidění v galerii Českého centra Praha, v září pak v galerii Polského institutu.“

Hotel Grand Majestic Plaza Praha_Helena Kohoutová & Martin Wichterle.jpgprohlásila Helena Kohoutová, zakladatelka klubu Helas New Encounters Club a nově i porotkyně prestižního ekonomického žebříčku Štiky českého byznysu. Proto takové příběhy i rádi zveřejňujeme.

Pod značkou Česká farma bude řetězec supermarketů BILLA od začátku července do konce září prodávat výhradně české produkty ze sortimentu ovoce a zelenina. Půjde především o sezónní zboží, jako jsou okurky nebo rajčata a dále cibule nebo česnek. Zaručeně české zboží s tímto označením bude exkluzivně do BILLY dodávat jako svou značku velkoobchodní společnost Hortim. V některých filiálkách bude dle prostorových možností umístěno na klasických dřevěných trakařích. BILLA tak do prodeje zavádí vedle masa pod značkou Vocílka (100 %) a mléčných výrobků (90 %) další zboží českého původu. Celkový podíl všech českých produktů na pultech obchodního řetězce BILLA činí v současné době 65 procent.

na trhu..jpgV pátek 29.června v době od 10 do 19h. se konají naposledy farmářské trhy na Černém Mostě v sestavě,na kterou jste zvyklí. Po dobu prázdnin trhy přecházejí na úsporný režim 3-5 stánků resp. pojízdných prodejen, které vám budou zajišťovat každý pátek možnost nákupu zeleniny a ovoce, masa a uzenin a rovněž pečiva. Provoz na Rajské zahradě (STŘEDA 10-19h.) zůstává beze změny.
(tz)

ve svém těle 2012.jpgPokud budete trávit letní dny v Praze, přijďte si 10. července od 18 hodin poslechnout oblíbenou přednášku dietoložky Lenky Kaprhálové na téma

Přes mnoho diskuzí o tom, jakým způsobem bude nakonec „technicky" provedena legalizace marihuany k léčebným účelům, potvrzují výrobci, prodejci a distributoři technologickou připravenost na profesionální výrobu. Jiří Stabla, zástupce výrobce Carun a provozovatel nejznámějšího obchodního portálu s konopnými prostředky v Česku www.konopnyshop.cz na dotaz sdělil, jaký je jeho pohled na současný stav.

CCC_boty_2012_(7).jpgZástupci značky obuvi CCC oznamují tvář své kolekce podzim/zima 2012. Propagovat ji bude známá topmodelka a jediná česká Miss World Taťána Kuchařová. Fotografování nové kolekce se uskutečnilo na konci května v Paříži a v těchto dnech probíhají finální úpravy fotografií a vizuálů. Kolekce pod patronací Taťány Kuchařové se bude na prodejnách CCC, kterých je v ČR 55 a stále přibývají, postupně objevovat od poloviny srpna.

Společnost dm drogerie markt otevírá svou další prodejnu v Hradci Králové. Od 28. 6. 2012 budou moci zákazníci navštívit dm také v nové prodejně v obchodním centru Futurum v Brněnské ulici. Díky umístění v žádané a snadno dostupné lokalitě v centru města je tak dm svým zákazníkům opět o kousek blíž!

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB