Letošní léto bude rájem pro sportovní fanoušky. Začíná fotbalové Euro a blíží se i jedna z největších sportovních akcí Evropy tohoto desetiletí - olympiáda v Londýně. A Čeští fanoušci chtějí být u toho. Jak se dostat do místa konání? Někteří vyrážejí na vlastní pěst autem nebo letadlem s tím, že nocleh si najdou podle potřeby. Druhou variantou je koupit si speciální zájezd do dějiště sportovní události, ve kterém je kromě dopravy i ubytování mnohdy zahrnuta i vstupenka na akci.
...a dodává: „Jen doufáme, že jste použili fortissimo". Autorem vtipné myšlenky i vizuálů nové tiskové kampaně malířských nátěrů PRIMALEX FORTISSIMO je tým bratislavské agentury Salamon Design, se kterou PRIMALEX dlouhodobě spolupracuje. Slogan spojuje celkem tři různé varianty vizuálu situací, kdy dochází k poškození malby - kávou, červeným vínem a džusem. „Vybrali jsme trojici látek, o kterých je známo, že zanechávají jen těžko odstranitelné skvrny na čemkoliv," doplňuje k výběru motivů Petr Kavalír, Brand manager značky PRIMALEX.
V červnu mohou nejen uživatelé Národní knihovny ČR, ale všichni zájemci navštívit dvě přednášky pro veřejnost, které se budou konat 21. a 27. 6. od 17.00 ve Výstavním sále Galerie Klementinum. Na první z nich představí básník, překladatel, spisovatel a vysokoškolský učitel Radek Malý to nejzajímavější ze současné české literatury pro děti. Druhá přednáška zmapuje staroslověnské písemnictví jako podstatnou část nejstarších českých kulturních dějin.
Podniky, které vedou povinně podvojné účetnictví dle Zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, mají nejméně 10 zaměstnanců, jsou 100% vlastněné Češkou a fungují pod jejím vedením nejméně čtyři roky, mohou ode dneška změřit své úspěchy v kategoriích malá, střední a velká společnost. Jejich majitelky se tak zapojí do 5. ročníku soutěže celorepublikové soutěže OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK - OCP.
Pět zoologických zahrad z České republiky v Olomouci, Jihlavě, Hluboké nad Vltavou, Vyškově a Ostravě si vybralo na 50 pracovníků společnosti dm drogerie markt, aby zde strávili svůj dm dobrovolnický den. Společnost dm jim v období od dubna do června 2012 umožnila strávit jeden pracovní den dobrovolnou činností pro vybrané neziskové organizace z oblasti ekologické a sociálně-kulturní.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.