WF702B4BKWQ.jpgMezi přednosti nových modelů praček Samsung patří digitální invertorový motor, nadstandardní energetická třída A+++ či funkce Eco Bubble. S kapacitou na 6 kg, 7 kg, 8 kg a 9 kg prádla rozšiřují stávající portfolio praček Samsung, ze kterého si tak nyní vybere tu pravou opravdu každý.

Igracci 3.jpgVýstava „Fenomén IGRÁČEK" se dala znovu do pohybu a z Oblastního muzea Praha-východ v Brandýse nad Labem se přesouvá na mikulovský zámek. V prostorách barokního zámku bude expozice k vidění od 8. června do 9. září 2012 a na své si přijdou nejen děti. Výstava byla poprvé k vidění v brněnském Technickém muzeu, kde ji shlédlo přes patnáct tisíc návštěvníků a v Oblastním muzeu Praha-východ v Brandýse nad Labem se měsíční návštěvnost zvedla o 86 procent. Jde tedy o vysoce nadprůměrné číslo. Podobných hodnot bylo v posledních letech dosaženo pouze při výstavách originálů obrazů Josefa Lady nebo knižních ilustrací Zdeňka Milera.

dětský domov Ostrava.jpgV roce 2012 slaví společnost dm drogerie markt s.r.o. 20 let svého působení na českém trhu. U této příležitosti se dm rozhodla vyhlásit pro své spolupracovníky historicky první dm dobrovolnický den. V období od dubna do června 2012 tak věnuje každému aktivnímu spolupracovníku jeden pracovní den, který spolupracovník může strávit dobrovolnickou činností ve spolupráci s vybranými organizacemi z ekologické a sociálně-kulturní oblasti. A vedení společnosti jde od začátku příkladem.

agata-8785_small.jpgPo loňském úspěchu, kdy španělská módní návrhářka Agatha Ruiz de la Prada vytvořila pro společnost KRUPS dvě limitované edice kávovaru NESCAFÉ DOLCE GUSTO Piccolo Prada Stars & Hearts, Agatha vytvořila nový design kávovaru a přidala k němu i espresso šálky se stejným vzorem. Těšit se můžeme opět na originální motiv, který jistě potěší nejen milovníky moderního designu. Spojení NESCAFÉ DOLCE GUSTO a návrhářky Agathy Ruiz de la Prada dokazuje, že káva se může stát opravdovou inspirací.

prednaska _sperk.jpgMilé dámy, dovolujeme si Vás pozvat na přednášku Jiřího Beldy - Jak vzniká šperk, která se koná v úterý 22. 5. 2012 v 18 hodin v budově Muzea hlavního města Prahy, Na Poříčí 52, Praha 8. Přednáška je součástí doprovodného programu k výstavě Stříbrný poklad.

UFS_Primerba_Cup_2012.jpgSoutěž o nejlepšího kuchaře České a Slovenské republiky Primerba Cup 2012 jde do finále. Dvacítka nejlepších kuchařů se utká v praktickém finále soutěže 25. a 26. května v zahradách Bratislavského hradu v rámci Slovak Food Festivalu a celkový vítěz bude vyhlášen v sobotu 26. května v rámci slavnostního galavečer.

5_let_DIRECT_Pojistovny_krajeni_dortu.jpgDIRECT Pojišťovna je generálním partnerem nového filmu Marie Poledňákové Líbáš jako ďábel. Kromě sponzoringu spolupracovala pojišťovna s tvůrci komedie i při přípravě soutěže pro klienty o účast na natáčení snímku v Maroku. Partnerství využila DIRECT Pojišťovna také v rámci oslav svého pátého výročí, kdy zvala své partnery, novináře a zaměstnance na předpremiéru filmu.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB