s.Oliver_Fashion Road Show_Predani vyhry 02.jpgMódní a lifestylová značka s.Oliver vyhodnotila a slavnostně ukončila dvouměsíční jarní marketingovou kampaň s názvem Fashion Road Show. Od konce března do konce května měli návštěvníci vybraných obchodních center v ČR i SR možnost zapojit se do dvou soutěžních akcí - Najdi šťastný kód a Velká soutěž. Soutěže, jež byly podpořeny speciálními showroomy s.Oliver umístěnými v nejfrekventovanějších prostorách jednotlivých center, jen v rámci České republiky přilákaly 12 000 účastníků. V Praze a Brně byla promo akce ve spolupráci s agenturou Czechoslovak Models navíc podpořena přehlídkami módy z letošní jarní a letní kampaně s.Oliver. Moderování, jehož součástí bylo i rozdávání jarních květin, se zhostila Barbora Obozněnko z téže agentury. Hlavní výhru v podobě třídenního zájezdu pro dvě osoby do Mekky módy Paříže obdržely tři výherkyně z Prahy, Příbrami a Brna. Dalších 100 výherců, kteří byli na centrále s.Oliver za přítomnosti notáře vylosováni, získalo poukázku k nákupu v hodnotě 1.000 Kč.

 

Dle slov Petra Lubojackého z marketingu s.Oliver šlo o vydařenou akci, která naplnila stanovené cíle i očekávání. Těmi bylo především více se přiblížit a přímo oslovit stávající i nové, potenciální zákazníky. „Zatímco v uplynulých letech jsme se orientovali na představení kampaně zejména v outdoorových médiích a fashion magazínech, letos jsme zvolili cestu trade marketingu a aktivní účasti jak ze strany naší, tak ze strany zákazníků, kteří byli vybízeni k zapojení se do soutěží. Přičemž se vyhrávalo jak přímo na místě, tak následně prostřednictvím slosování nashromážděných výherních losů," doplňuje Petr Lubojacký. Kromě speciálních showroomů v layoutu kampaně 2012, umístěných přímo ve vybraných deseti českých obchodních centrech, byla soutěžní promo akce podpořena reklamními spoty v regionálních rádiích, příspěvky na Facebooku s.Oliver či kontaktováním klubových zákazníků.

Slavnostního předání hlavní výhry, tedy tří třídenních zájezdů pro dvě osoby do Paříže od CK Blue Style, se za marketingové oddělení s.Oliver zúčastnila Monika Poláková v doprovodu Kateřiny Skopalové z CK Blue Style. Předání proběhlo koncem června na prodejně s.Oliver v pražském OC Arkády Pankrác. Dalších 100 tisícikorunových poukázek, které byly rozdány v rámci ČR, výherci obdrželi poštou. Kromě pražské a brněnské výherkyně se do Paříže podívá také soutěžící z Příbrami, která náhodně své štěstí zkusila v OC Olympia v Plzni. Značka s.Oliver hradí kompletní náklady spojené s leteckou dopravou, ubytováním i stravováním formou polopenze. Program i termín zájezdu si výherkyně volí samy dle vlastních preferencí, případně je možné se s cestovní kanceláří domluvit i na jiné formě čerpání výhry.

Na Slovensku se akce konala v pěti obchodních centrech a kromě výher obdržených na místě v prodejně s.Oliver se zpětně po slosování rozdávalo dalších 101 výher, opět zájezd do Paříže a 100x poukázka na nákup.

Více informací o módní značce s.Oliver včetně přehledu prodejen naleznete na www.soliver.cz anebo můžete navštívit Facebook s.Oliver www.facebook.com/s.Oliver.cz.


O společnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver" o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních výrobců působících nejen v Německu, ale
i po celé Evropě.

Módní a především také lifestylová značka s.Oliver pro ženy i muže zahrnuje celkem 10 segmentů a výrobních řad, počínaje dětmi inspirovanou řadou s.Oliver Junior a konče prémiovou řadou s.Oliver Selection. Kromě vlastní značky firma nabízí také 11 lifestylových řad s produkty od licenčních partnerů. V ČR se setkáme s produktovými řadami: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánní módou pro mladé, s.Oliver Casual, sportovně elegantní módou s vysokým komfortem nošení, doplňky s.Oliver Accessories a od března 2011 nově také s řadou s.Oliver Selection, elegantní a zároveň pohodlnou business módou.

Prostřednictvím 183 vlastních prodejen, 312 partnerských prodejen, 2.347 obchodů a 2.642 prodejních ploch firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy se 6.470 zaměstnanci, z toho 4.670 pouze v Německu, vyšplhal mezi roky 2008 a 2009 na 1,16 miliard Eur. Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o. spadající přímo pod německou centrálu. Kromě 12 vlastních prodejen pořídíte výrobky s.Oliver ve více než 30 partnerských obchodech po celé ČR.
www.soliver.com a www.facebook.com/s.Oliver.cz

(tz)