Někteří lidé se narodí s rovnými zuby jak podle pravítka, ale většina lidí toto „štěstí“ nemá. Drobné tvarové nesrovnalosti jistě nevadí, protože dodávají úsměvu charakter, ale výrazně křivé zuby mohou vadit nejen esteticky, ale i zdravotně.
Prvního robota humanoida, který pomáhá ve škole, mají na ZŠ v Ústí nad Labem v Krásném Březně. A to díky spolupráci školy, Ústeckého kraje, města Ústí nad Labem, ČVUT, UJEP, Inovačního centra Ústeckého kraje, Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) a Ministerstva průmyslu a obchodu (MPO). Vznikla na základě iniciativy premiéra Andreje Babiše a MPO. S výukou v praxi přímo na místě se seznámil vicepremiér a ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček. Také se podepsalo memorandum o partnerství a spolupráci subjektů, díky kterým mohou žáci moderní pracovní pomůcku využívat. Mimochodem, robot humanoid v ZŠ Neštěmická je ONA.
Vlastní účet je dnes samozřejmostí pro většinu děti. Jen 5 % z nich vlastní účet nechce, zbytek ho má, nebo by ho chtěl. Klíčový je pro děti a teenagery mobil: s ním chtějí ovládat účet, mít zde chytré přehledy a platit s ním v obchodech. Za nejpodstatnější vlastnosti účtu považují vysoké úročení a výběry z bankomatu zdarma. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu Banky CREDITAS mezi dětmi a teenagery. Ten banka zohlednila i při zavádění svých dětských produktů pod značkou Richee Junior.
Italská, indická, mexická nebo tradiční česká kuchyně. Z nové nabídky hotových jídel společnosti Tesco si vybere opravdu každý. Veškeré pokrmy jsou připraveny z kvalitních surovin a zaručeně čerstvé. Hummus, saláty, těstoviny nebo polévky – to jsou jen některé z novinek, které jsou k dostání v obchodech Tesco.
Jitka BalákovéŽivotní pohromy, profesní pády a osobní krize nás nemají zlomit, ale otevřít novým příležitostem. Majitelka firmy JSB bijoux s.r.o., místní zastupitelka, terapeutka Metody RUŠ a dvojnásobná maminka Jitka Baláková o těchto věcech hovoří tak samozřejmě, jako by bylo snadné vše obrátit k lepšímu. Není, ale vynaložená námaha a kuráž stojí za to.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.