Již celých 30 let nabízí dm značka alverde zákazníkům široké portfolio certifikované přírodní kosmetiky. Narozeniny se rozhodla tato značka oslavit se svými zákazníky představením speciální narozeninové limitované edice.
V zahraničí se tradice října v růžové barvě, která symbolizuje boj proti rakovině prsu, udržuje již přes 30 let. Projekt Měsíc v růžové si klade za cíl připomenout, že zdraví je na prvním místě a je třeba o něj dbát a zároveň zvýšit informovanost o této problematice mezi populací. Díky prezentaci akce ve všech našich obchodních centrech a hypermarketech Tesco po celé ČR se návštěvníci mohou dozvědět důležité informace přímo od Mamahelpek, pacientek organizace Mamma HELP, které své zkušenosti předávají všem zájemcům ochotně a zdarma.
Stáčená ekodrogerie směřuje do dalších prodejen dm. V dubnu společnost dm informovala veřejnost o zavedení nového konceptu plnicích stanic na čisticí a prací prostředky značky Yellow & Blue na prvních dvou pražských prodejnách. Po několika měsících úspěšného provozu se síť plnicích stanic v prodejnách dm rozšiřuje.
Touha po dokonalosti je člověku vrozená. Ta je často spojována v mnohých kulturách i se snahou líbit se, mít ideální postavu dle společenské objednávky, zaujmout. Ostatně první dojem je mocná čarodějka, která ovlivňuje nejen komunikaci, navazování kontaktů nebo úspěch v podnikání. I proto je trendem napravovat také jemné nedokonalosti našeho obličeje a postavy, pozměnit k lepšímu vše, co příroda sama nezvládla. Ke slovu přichází plastické operace, které jsou žádané nejen ženami, ale dnes i silnější polovinou lidstva. K častým otázkám patří, zda po operaci nebude nutná dlouhá rekonvalescence, zda se vše bude dobře hojit a co udělat pro to, aby zásah proběhl bez větších bolestí a komplikací.
Na podzim roku 2019 uplynou přesně tři dekády let, kdy se k nám dostaly vůbec první stírací losy. V tehdejším Československu, které už se pomalu připravovalo na Sametovou revoluci, se jako první objevila Spartakiádní hra. A stala se okamžitě hitem, když se hned 10 milionů kusů rozprodalo za pouhé čtyři měsíce.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.