limitovana edice alverdeJiž celých 30 let nabízí dm značka alverde zákazníkům široké portfolio certifikované přírodní kosmetiky. Narozeniny se rozhodla tato značka oslavit se svými zákazníky představením speciální narozeninové limitované edice.

mama1V zahraničí se tradice října v růžové barvě, která symbolizuje boj proti rakovině prsu, udržuje již přes 30 let. Projekt Měsíc v růžové si klade za cíl připomenout, že zdraví je na prvním místě a je třeba o něj dbát a zároveň zvýšit informovanost o této problematice mezi populací. Díky prezentaci akce ve všech našich obchodních centrech a hypermarketech Tesco po celé ČR se návštěvníci mohou dozvědět důležité informace přímo od Mamahelpek, pacientek organizace Mamma HELP, které své zkušenosti předávají všem zájemcům ochotně a zdarma.

nabor ilustracni ProfesiaHR je jednou z oblastí, kam již v současné době začíná pronikat umělá inteligence. V současné praxi se využívá hlavně pro první selekci uchazečů o místo, uplatnění nacházejí i chatboti vyřizující komunikaci. Co se stane s oborem HR, až firmy začnou zaměstnávat místo lidí roboty?

foto plnici stanice dmStáčená ekodrogerie směřuje do dalších prodejen dm. V dubnu společnost dm informovala veřejnost o zavedení nového konceptu plnicích stanic na čisticí a prací prostředky značky Yellow & Blue na prvních dvou pražských prodejnách. Po několika měsících úspěšného provozu se síť plnicích stanic v prodejnách dm rozšiřuje.

i1Touha po dokonalosti je člověku vrozená. Ta je často spojována v mnohých kulturách i se snahou líbit se, mít ideální postavu dle společenské objednávky, zaujmout. Ostatně první dojem je mocná čarodějka, která ovlivňuje nejen komunikaci, navazování kontaktů nebo úspěch v podnikání. I proto je trendem napravovat také jemné nedokonalosti našeho obličeje a postavy, pozměnit k lepšímu vše, co příroda sama nezvládla. Ke slovu přichází plastické operace, které jsou žádané nejen ženami, ale dnes i silnější polovinou lidstva. K častým otázkám patří, zda po operaci nebude nutná dlouhá rekonvalescence, zda se vše bude dobře hojit a co udělat pro to, aby zásah proběhl bez větších bolestí a komplikací.

slamák1Už potřinácté zkrášluje trojskou botanickou zahradu široká škála tvarů a barev různorodých plodů tykvovitých rostlin. Na výstavě nazvané Dýně hrají všemi barvami mohou návštěvníci obdivovat paletu odstínů, kterou dokáže namíchat pouze příroda. 

Zlatá šupinaNa podzim roku 2019 uplynou přesně tři dekády let, kdy se k nám dostaly vůbec první stírací losy. V tehdejším Československu, které už se pomalu připravovalo na Sametovou revoluci, se jako první objevila Spartakiádní hra. A stala se okamžitě hitem, když se hned 10 milionů kusů rozprodalo za pouhé čtyři měsíce.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB