IMG 20190719 163417Hmyz jako jídlo budoucnosti se stává realitou běžného života. Společnost WormUP uvádí na trh hmyzí specialitu – křupavé červíky, což jsou ochucené sušené larvy potemníka moučného. Zájemci si je můžou koupit domů a křupat místo chipsů u televize, k vínu, či pivu, nebo jako výživnou svačinu plnou proteinů. V Praze je bude možné ochutnat 12. září na premiéře zážitkového filmu #PREZILYJSME, nebo o víkendu na Prosecco & Food Festivalu ve Žlutých lázních.

Zdravá 5 inspiruje zaměstnance Alberta ke zdravému jídelníčkuAlbert již potřetí oslavil srpen jako měsíc zdraví, a to i se všemi svými zaměstnanci. Pro ně připravil ve spolupráci se Zdravou 5 speciální projekt se zaměřením na principy zdravého stravování. Vyškolené lektorky vzdělávacího programu Zdravá 5 během srpna a září navštíví všech více než 300 prodejen Albert po celé České republice a tři distribuční centra. Cílem této akce, během které lektorky ukazují, jak připravit chutné, zdravé a zároveň cenově dostupné svačiny vhodné pro děti i dospělé, je inspirovat zaměstnance ke zdravějšímu životnímu stylu.

school 2761394 960 720Vzdělávací startup Edhance, který přináší školám digitální vzdělávací obsah a modernizuje současnou výuku v Česku, letos v říjnu přijde s prvním celoročním vzdělávacím programem určeným pro žáky pátých tříd základních škol.

fgd hodonin u kunstatuDen finanční gramotnosti vyhlášený na 8. září reflektuje potřebu a důležitost pro lepší vzdělávání populace v oblasti financí. Letos si tento den připomínáme již po osmé. Společnost yourchance o.p.s. podporuje finanční vzdělávání hned několika významnými aktivitami a společně s EFPA ČR je národním organizátorem Global Money Week v České republice.

me1Zástupci mladších generací jsou loajálnější, než se obecně soudí. U jednoho zaměstnavatele chtějí obvykle pracovat déle než 3 roky. Zatímco pro mileniály je při zvažování pracovní nabídky nejdůležitější výše mzdy, pro jejich mladší kolegy je to čas, který jim vedle práce zbyde pro jejich soukromé aktivity. Vyplývá to z průzkumu personální agentury Grafton Recruitment, jehož cílem je zmapovat pracovní návyky, preferované způsoby hledání práce, oblasti motivace a oblíbené volnočasové aktivity generací Y a Z, které již brzy budou tvořit nejsilnější skupinu na trhu práce. 

doctor 2337835 1280Skupina AXA Česká republika a Slovensko pro své klienty otevírá novou možnost neomezeně telefonicky konzultovat svůj aktuální zdravotní stav či zdravotní problém svých blízkých. AXA rozšířila svou zdravotní asistenci o bezplatnou službu Telemedicína, kterou mohou bezplatně využívat také uživatelé aplikace AXA Health Keeper.

Vinobrani u MJ 2a nepokazila ho ani nepřízeň počasí.
Burčáky, výborná vína z Jihu Moravy a zábava pro celou rodinu přivádějí každoročně na půldruhého tisíce návštěvníků do areálu hotelu Port. Letošní již 8. ročník Vinobraní u Máchova jezera a zábavného odpoledne pro děti nebyl vyjímkou. Návštěvnost a optimistická atmosféra si s předchozími ročníky v ničem nezadala a nepokazily jí ani dešťové přeháňky.

sovnání1Začátek školního roku je v řadě rodin obdobím, kdy rodiče s dětmi řeší výši nebo samotné dávání kapesného. Děti většinou ocení, když částky na kapesném rostou; rodiče naopak očekávají, že se kapesné stane cestou, jak ratolesti naučit rozumně s penězi hospodařit. Každopádně naprostá většina rodičů – kolem 90 % - svým dětem kapesné dává. Nejčastěji je to jednou měsíčně a tři čtvrtiny dětí si měsíčně přijdou na částku vyšší než 250 Kč. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB