Téměř třetina Čechů prozatím neuvažovala, z čeho by financovala případné ošetřování blízké osoby. Většinou by se spolehli na vlastní finanční rezervu nebo pomoc rodiny.
Vůně v nás dovedou evokovat vzpomínky, umí navodit příjemnou atmosféru a umíme si při nich vzpomenout na příjemné momenty v našem životě. S vůněmi cukroví, koření nebo ovoce jsou spojovány i Vánoce. Doba, která v každém z nás uchovává krásné okamžiky po celý život. Značka Frosch přináší pro toto období tip na vánoční dárek, který využijete po celý rok.
Společnost Veletrhy Brno ve spolupráci s městem Brnem připravila pro návštěvníky MSV i letos systém benefitů BRNO FAIR CITY, který má za cíl zpříjemnit pobyt na Mezinárodním strojírenském veletrhu. Již třetí rok lze čerpat mimořádné benefity v restauracích, barech či klubech nebo využít výhody při cestování po městě Brně.
Revmatoidní artritida, lidově revma, trápí v České republice až 100 tisíc lidí. Podle údajů Světové zdravotnické organizace trpí revmatoidní artritidou odhadem 1 % světové populace.2 Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) má mezi svými klienty více než 25 400 pacientů s tímto chronickým autoimunitním onemocněním. Na jejich léčbu za loňský rok vynaložila bezmála 340 milionů korun.
Netradiční a moderní expozice Zahradní slavnost přilákala na podzimní Floru Olomouc 20 tisíc návštěvníků. Olomouc opět po roce ožila tradiční podzimní přehlídkou ovoce a zeleniny Flora Olomouc. I přes sobotní deštivé počasí navštívilo podzimní Floru 20 tisíc návštěvníků. Ta letos představila neobvyklé a umělecké zpracování hlavní expozice Zahradní slavnost. Pavilon A se zahalil do barevného podzimu plného plodin oslavující celoroční práci, hojnost a sklizeň. Výstava připomněla také výročí sametové revoluce. Podzimní Flora Olomouc se konala od 3. do 6. října 2019 a byla doprovázena oblíbenými Zahradnickými trhy, festivalem Olima či projektem Rozkvetlé památky.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.