Na jednom ze setkání s novináři pořádaném NN pojišťovnou a penzijní společností jsem si uvědomila, že pojistný produkt lze nabídnout jinak než s podtextem hrůzy z toho, co se mnou bude, až skončím na invalidním vozíku. Ano, zhoubný fenomén strachu, který nás ovládá více než kdy v minulosti, stal se podivuhodným zaklínadlem ovlivňujícím stále silněji lidské emoce. Strach jako prostředek manipulace, strach jako klíč k vyššímu prodeji čehokoli, strach namísto zdravého rozumu. Nic nového pod sluncem, ale stejně... Není to fér. NN pojišťovna a penzijní společnost jde opačnou cestou. Chce dobře sloužit, být rádcem, dát jistotu a naději. Nestrašit, ale vést k prozíravosti. A tak to také klientům komunikuje. Snaží se budovat vztah, důvěru, být optimistou. Líbí se mi to. Směr, který jako jediný může dlouhodobě fungovat. Lidé chtějí být šťastní a spokojení, ne se bát. Být zodpovědný a dobře se pojistit neznamená být posedlý strachem a myslet na nejhorší. Výsledky NN napovídají, že to jde. O této filozofii jsem hovořila s Kateřinou Štěrbovou, členkou představenstva NN ČR zodpovědnou za marketing a produktový vývoj: