Po roce jsem se otázkami vrátila do společnosti Alcaplast, s.r.o. Do firmy, o níž loni na stránkách Madam Business vyprávěla Ing. Radka Prokopová, výkonná ředitelka, a také před rokem čerstvá Manažerka roku 2015. Letos jsem položila další otázky. Vedla mne k tomu řada nových ocenění, jež korunují úspěch této rodinné firmy na českém i celosvětovém trhu. Uvádí do praxe podnikatelskou vizi hodnot a morálky. Ostatně o tom již odpovědi Radky Prokopové:
Úspěch Alcaplastu je viditelný – dostáváte jedno ocenění za druhým, a to je jasný důkaz o mnohých přednostech, které firma má. Posledním je titul Lídr kraje Praha v soutěži Ocenění českých lídrů a květnový Malý delfín v soutěži Marketér roku. Určitě vám tato zpětná vazba ledacos napovídá a posiluje vaši motivaci...
Ano. Je to pro nás známka toho, že jsme se vydali správným směrem, že rozhodnutí, která děláme, jsou na místě, a především že naše výrobky jsou natolik kvalitní, přitažlivé svým vzhledem a spolehlivé, že se k nim naši zákazníci vracejí. Zároveň je to i zdravou motivací, která nás žene kupředu ve snaze být stále lepší, vymýšlet a vylepšovat produkty, které lidem zpříjemňují každodenní život.