hamplová1Eva HamplováČeský venkov se začíná stávat atraktivnějším místem pro podnikatele. Podle posledních odhadů místní akční skupiny spolupracují a podporují téměř 3000 podnikatelů. Jak taková spolupráce vypadá? V čem se dá na venkově vůbec podnikat? A má tam své místo i sociální podnikání? O tom jsme mluvili s ředitelkou Místní akční skupiny Český sever a vedoucí Pracovní skupiny Podnikání NS MAS Evou Hamplovou.

kimlovaAlena KimlováPravidelně docházíte k zubaři, na mamografii, na poklábosení s přítelkyní, na konference, každý rok jezdíte na dovolenou. Uděláte si však čas jen a jen sama na sebe, umíte si odpočinout v kosmetickém salonu? A dopřáváte si své chvilky také v koupelně nebo před zrcadlem? To už je horší, viďte. A přitom všechny hledáme způsob, jak nestárnout, stále být ve formě, svěží a přitažlivé. Nejen před partnerem, ale i na obchodním jednání, při poradě, na služební cestě. Pro nápravu našich hříchů vynalezla francouzská kosmetická značka GERnétic dva přípravky, na obličej a tělo. Určeny jsou pro ženy v nejednoduchém životním období a umí doslova zázraky. Na toto téma jsem si povídala s Alenou Kimlovou, hlavní firemní kosmetičkou a školitelkou firmy LK SERVIS, která je generálním zastoupením GERnétic pro ČR a SR:

Jaroslava Sindelarova zdroj Geis CZ s.rJaroslava ŠindelářováTěžká fyzická práce, selský rozum a kupecké počty, takový obraz dřív poskytoval obor logistických služeb. To však už dávno není pravda. Do jaké podoby se proměnil a jaké role v něm hrají ženy, o tom jsme hovořili s Jaroslavou Šindelářovou, která je HR teamleader skupiny Geis:

PavlikovaKateřina PavlíkováSvět se mění v mnoha rovinách. Není to fráze, ale prostá skutečnost. Zdá se, že v určitých případech nemá smysl setrvávat na tradicích, v úvahu přichází jiné odstíny možností a pravidel hry. Například v ČSOB. Banka, značka kvality, mění postoj k oblékání zaměstnanců. Více prostoru dostává každý jednotlivec jako originál, který osobitým přístupem zasahuje do komunikace i tím, jak se obléká. Přestává platit, že vyžadovaná decentnost až zdrženlivost je to pravé, co navozuje ovzduší kreativity, tvořivosti, vzájemných vztahů. Jak a proč vznikl nový koncept oblékání, nový bankovní módní styl, jsem hovořila s Kateřinou Pavlíkovou, která má ve jmenované bance tyto záležitosti na starost:

REZLEROVA 1Jaroslava RezlerováObavy, že digitální ekonomika bude krást lidem práci, se objevují stále častěji. Ale mají opodstatnění? Generální ředitelka ManpowerGroup a prezidentka Asociace poskytovatelů personálních služeb Mgr. Jaroslava Rezlerová vnáší do této diskuze mnoho optimizmu.

20170106 ZER datamar 004 copyLenka MynářováPamatuji se na vystoupení PhDr. Lenky Mynářové před auditoriem manažerů a podnikatelů přesně před rokem, kdy se udělovaly ceny těm nejlepším, nejzkušenějším, odvážným. Do sálu vtrhla vichřice argumentů, strhující energie, kulový blesk emocí. Lidé ztichli a snažili se pochopit, oč jde. Charizmatická žena se všemi atributy zkušeného marketéra, na první pohled vůdčí osobnost, seznamovala ostatní s nevšední technologií a jejími možnostmi prospět ekonomice, životnímu prostředí i jednotlivcům. Od té chvíle vím, že se dá na svět pohlížet i jinýma očima než s poezií na řasách. Vynalézt něco užitečného s globálním přesahem, cosi univerzálního, co bude léčit zanedbanou planetu a lidem přinášet užitek v rozmanitém pojetí, proměnit plýtvání v cirkulární bezodpadový proces, to je výzva ze srdce Evropy, kde se rodí nejen významní hudební skladatelé. Lenku Mynářovou jsem opět pozvala na naše stránky:

ILH 6800Podnikatelské projekty PhDr. Marie Jírů, která založila a vede Centrum andragogiky, s.r.o., v Hradci Králové, prosluly zajímavými počiny. Několikrát jsme o této osobnosti psali, určitě si vzpomenete. Zabývá se vzděláváním dospělých, promýšlí, jaké zorganizovat kurzy, rekvalifikační školení, jak nabídnout starší generaci co nejoptimálnější uplatnění na trhu práce. Aktivity Centra andragogiky jsou vynalézavé, jsou takříkajíc o něčem. Poslední v řadě je založení Dětského centra, vlastně takové zajímavé mateřské školičky, kde jsou mrňouskové vedeni k tomu, aby vnímali svět očima techniků a kreativců. Zeptala jsem se tedy:

tisk 055 doc.FaitDoc. MUDr. Tomáš Fait, Ph.D.Mnoho žen začínalo podnikat před třiceti lety, takříkajíc v nejlepších letech života. Plné elánu zakládaly firmy, věnovaly se businessu na plný plyn, prožívaly radosti i starosti více než plnohodnotně. Naučily se za své firmy dýchat, bojovat o své místo na slunci. Zvykly si být „v práci“ mnohem více, než bývalo zvykem. Společenská poptávka po jejich seberealizaci, posléze uznání za to, co se jim podařilo, to byly výhry. 

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

ikonicke kabelky lucia savi listopad 2025 - kniha měsíceIkonické kabelky

Lucia Savi

Fascinující barevná přehlídka ikonických kabelek, která vede světem luxusu, vysoké módy a designu, zaujala miliony lidí na celém světě. Výpravná knižní sbírka popisuje 30 kabelek, které se staly skutečnými symboly postavení a úspěchu jejich majitelů. Jsou zde představeny nejznámější modely od značek, jako jsou Chanel, Givenchy, Fendi, Karl Lagerfeld, Gucci, Louis Vuitton, Prada, Balenciaga a další. Každý model doprovází jedinečný poutavý příběh jeho zrodu.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB