Velikonocni_Brumik_10_ks.jpgVelikonoční svátky, které se pomalu blíží, si letos budete moci užít v klidu a bez horečného přemýšlení, čím letos malé i velké koledníky překvapíte. Každý si totiž určitě vybere z široké nabídky velikonočních novinek, které pro tento rok připravila společnost Mondelez Czech Republic. V letošní nadílce nechybí dobrůtky z limitovaných edic od již tradičně zastoupených značek Milka, Brumík či Fidorka.

V samém centru Prahy v blízkosti Právnické fakulty a nákupního bulváru Pařížská, na náměstí před hotelem InterContinental Prague, bude v sobotu 22.2.2014, v době 11:00 - 17:00, probíhat pravá nefalšovaná česká zabijačka.

Male_100.jpgČeši konzumovali sice tvarůžky na Olomoucku už v polovině 15. století, ale až v roce 2010 Olomoucké tvarůžky získaly ochranu Evropské unie, přesně Chráněné zeměpisné označení.

Děti se učí správně čistit chrup.jpgPro mnohé základní školy v České republice znamená měsíc únor, že k nim brzy zamíří společnost dm drogerie markt se svým preventivním programem „Veselé zoubky". dm preventivní program „Veselé zoubky" získal od České stomatologické komory oprávnění používat Pečeť České stomatologické komory. Tuto pečeť propůjčuje ČSK vybraným výrobkům a projektům v oblasti prevence jako známku kvality.

CNPE 01 500 02.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, kravatami, šálami a šátky světových módních návrhářů, luxusními pánskými košilemi značky Turnbull & Asser, klobouky a čepicemi legendární značky Stetson a luxusními kašmírovými svetry N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, nabízí dámské kašmírové svetry v klasické elegantní černé barvě prémiové britské značky N.PEAL.

st.jpg_.jpgSpolečnost SONNENTOR představila na největším evropském bio veletrhu BioFach v německém Norimberku (12. - 15. února) nové čaje a koření inspirované čtyřmi elementy, Bio-Raráškovu poznávací sadu čajů nejen pro ty nejmenší a Adventní poznávací sadu koření.

Beranek 1.jpgVelikonoce patří k svátkům, které nám přináší do oken jaro. Toto roční období se lidé snaží odpradávna přenést různými způsoby i do svých domovů napříč různými kouty světa i generacemi. Ať už se však jedná o jakékoli pojetí Velikonoc, vedle zdobení vajíček a pletení pomlázek, je zejména dobré jídlo společným jmenovatelem. Mlékárna Valašské Meziříčí přináší tip, jak povýšit mléčné výrobky na tradiční velikonoční hody v podobě chutného kulatého mazance či beránka.

U příležitosti svátku svatého Valentýna si nechala finanční skupina AXA vypracovat anketu s tématem „K lásce patří zodpovědnost". Jejím záměrem bylo zjistit, jaký mají Češi vztah k životnímu pojištění, jak si ho spojují s rodinnými vztahy, jestli pro ně má smysl si ho uzavřít a za jakých okolností, nebo jaký typ životního pojištění volí nejčastěji. Téměř polovina dotázaných, 43 %, však žádné životní pojištění nemá a velká část z nich ho vnímá jako zbytečné.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB