pelPelargonie      S přicházejícím jarem nastupuje i slunečné počasí, což je mimo jiné čas zahrádkářů a první výsadby. Příznivci bylinek a přírodní medicíny se už též mohou těšit na první sběr například mladých kopřiv nebo pampelišek. Že nemáte zahradu a sbírat bylinky vás nebaví? Některé z léčivek si můžete bez problémů pěstovat i doma na parapetu. Jsou nenáročné a mnohé využijete i při vaření.

podPočet podnikatelských právnických i fyzických osob dosáhnul v České republice v minulém roce rekordních čísel. Zatímco počet podniků a živnostníků na vedlejší činnost roste trvale, počet OSVČ v činnosti hlavní roste poprvé od doby světové krize. Hlavní podíl v příznivých statistikách přitom drží ženy v podnikání, jejichž počet od roku 2011 vzrostl vůči mužům desetinásobně. Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu (MPO) vydávají aktuální srovnávací analýzu mezi podnikateli a podnikatelkami.

2018 02 08 logo krasa duse mensiNový charitativní projekt s názvem „Aby krása duše mohla rozkvést“ na podporu vzdělání dětí z pěstounských rodin startuje v dubnu 2018. Cílem vzájemné spolupráce kosmetiky GERnétic a Nadačního fondu Rozum a Cit je shromáždit částku minimálně 20 000 Kč, kterou poté předá nadační fond rodině Markových, jenž pečuje o několik dětí. Vybraná částka je určena na vzdělání a učebnice, které jsou pro náhradní rodiče finančně nedostupné.

Zleva Guy Barker vykonny reditel Arcona Capital a Michal Medek obchodni namestek Ceske filharmonie copyZleva Guy Barker, Arcona Capital, a Michal Medek, Česká filharmonie Arcona Capital, přední nezávislý správce nemovitostních fondů na trzích severní a střední Evropy, oznámila, že se zařadila mezi partnery České filharmonie pro novou koncertní sezonu. Symbolicky se tak stalo v roce oslav stého výročí založení Československé republiky. Arcona Capital partnerstvím s nejvýznamnějším symfonickým orchestrem v České republice zároveň navazuje na svůj obchodně výjimečně úspěšný rok 2017.

image002Květen v trojské botanické zahradě patří lásce i zážitkům. Blíží se nejromantičtější měsíc roku. Kde jinde políbit svou drahou polovičku, než pod rozkvetlým stromem v trojské botanické zahradě? Romantickou náladu podpoří procházka tropickým skleníkem plným poletujících pestrobarevných motýlů.

Technika PNF proprioceptivní nervosvalová facilitace vedoucí ke stabilizaci trupuTechnika PNF vedoucí ke stabilizaci trupuBolest zad, páteře, hlavy, potíže s krční páteří nebo tenisový loket – to je jen zlomek obtíží, se kterými pomůže fyzioterapie. V Česku o ni projevuje zájem stále víc lidí, problémem je ale nedostatek terapeutů.

manaSoutěž MANAŽER ROKU slaví 25 let svého trvání. Vybraní vítězové uplynulých ročníků 19. dubna obdrží titul Manažer čtvrtstoletí. Předávat ho budou představitelé České manažerské asociace a členové vlády.

Foto02 2Soudobé principy floristické tvorby, práce s prostorem a energií, důraz kladený na světlo, zvuk, teatrálnost. Novodobé pojetí expozice předvede jarní etapa mezinárodní květinové výstavy a zahradnického veletrhu Flora Olomouc 2018. Ta se veřejnosti představí 26. – 29. dubna 2018 v pavilonech a přilehlém parku Výstaviště Flora. Hlavní expozice s názvem „Pugét pro Floru“ v pavilonu A se tentokrát ponese v duchu oslav 60 let od první květinové výstavy na Floře. Další výstavní pavilony a venkovní prostory budou patřit veletrhu zahradní mechanizace Hortifarm, oblíbeným Jarním zahradnickým trhům a záplavě barev a vůní květinami osázených záhonů.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB