ekoloZpůsobů, jak se mohou zaměstnanci dostat z jedné výrobní haly do druhé, je mnoho. Nejčastěji je to chůze. Co když je ale část výrobního závodu příliš daleko? Nabízí se služební auto, autobus nebo… elektrokolo. Ta mohou nově využít zaměstnanci AGC Automotive Czech. Firma nakoupila 3 "služební" elektrokola a v těchto dnech zahájila "cyklistickou sezónu".

Obalka Kvetinova kucharka edKvětiny v našem životě nesmí chybět. Jedna moudrá žena kdysi řekla, že když nemá na stole vázu s květinami, není uklizeno. Něco na tom je. Květiny však používáme nejen k mnoha společenským příležitostem, ale staly se i pestrobarevnou d součástí našeho jídelníčku. Na stopu této praxe nás přivedla i Jana Vlková, autorka báječné publikace s názvem Květinová kuchařka – jedné kvítí na vaření i zdobení, již vydalo nakladatelství Smart Press. Dovolím si tvrdit, že tato publikace nikdy nezastará, neztratí na hodnotě. Vždy v ní najdete inspiraci, malé poučení, pobídku k vyzkoušení. Objevíte nové chutě a vůně prostřednictvím jedinečných receptů s jedlým kvítím a býlím, které váš talíř promění v malířské plátno plné lákavých barev a tvarů.

Květiny v našem životě nesmí chybět. Jedno moudrá žena kdysi řekla, že když nemá na stole vázu s květinami, není uklizeno. Něco na tom je. Květiny však používáme nejen k mnoha společenským příležitostem, ale staly se i pestrobarevnou d součástí našeho jídelníčku. Na stopu této praxe nás přivedla i Jana Vlková, autorka báječné publikace s názvem Květinová kuchařka – jedné kvítí na vaření i zdobení, již vydalo už podruhé nakladatelství Smart Press. Dovolím si tvrdit, že tato publikace nikdy nezastará, neztratí na hodnotě. Vždy v ní najdete inspiraci, malé poučení, pobídku k vyzkoušení. Objevíte nové chutě a vůně prostřednictvím jedinečných receptů s jedlým kvítím a býlím, které váš talíř promění v malířské plátno plné lákavých barev a tvarů.

Sběr květů bude díky věrným ilustracím herbáře, který je spolu s receptovou částí přehledně rozdělen do čtyř ročních období kytkožrouta, procházkou nejen růžovým sadem.

Kniha Jany Vlkové vám poradí, kam a kdy se na lov kvítí vydat, čím se vyzbrojit nebo jakým místům a rostlinám se naopak vyhnout; obsahuje informace o 99 rostlinných druzích (přičemž barevně znázorněnou část využíváme v kuchyni), zajímavé tipy a také recepty na výtečné polévky, saláty, hlavní jídla či sladkosti. Sbírání a následné zpracování darů přírody, to není jen radost z neotřelých pokrmů, ale i cesta k vnitřnímu klidu, pohodě a vyrovnanosti.

Mnohým se jistě hodí i přídavek: Notes Květinové kuchařky od téže autorky.
Jde o nezbytný doplněk Květinové kuchařky pro všechny milovníky jedlého kvítí a býlí nejen do terénu. Notes zahrnuje prostor pro vaše poznámky i kalendárium, které je přehledně rozděleno do čtyř ročních období kytkožrouta – od prvního rašení rostlin až do prvních podzimních přízemních mrazíků. V notesu jsou uvedeny všechny rostliny, které se v kuchařce vyskytují, ale také ty, co se do knihy nevešly. Notes stručně popisuje i některá naleziště jedlého kvítí a býlí, nechybí ani lokality ve městech. Autorka Jana vám pomůže se na sběr vybavit a poradí, jak doma o úlovek pečovat.

(rix)

33785636 10216682005266817 4242200693600944128 nLifestylový web Patalie.cz skupiny AXA a Creative Dock, technologické továrny na start-upy, opět potvrdil, že patří mezi nejlepší obsahové (contentové) platformy v České republice. V 5. ročníku soutěže Fénix content marketing získal portál Patálie.cz ocenění za 1. místo v kategorii Online magazín a speciální stránka Kolik stojí zdraví 2. místo v kategorii Microsite.

Avon pochod Geis CZ s.r

AVON Pochod dospěl, a spolu se svou plnoletostí si dodal sebevědomí a rozhodl se pro změnu jména. Z AVON Pochodu proti rakovině prsu se při 18. ročníku stal AVON Pochod za zdravá prsa. „Název je to daleko optimističtější a zcela oprávněný. Charitativních akcí se u nás koná celá řada, ale většinou je to o posílání peněz nebo o nakupování symbolických dárků.

kvěSpolečná akce zahradnických firem a institucí s názvem Zahradnické putování 2018 se uskutečnila ve dnech 25. a 26. května 2018. Jejími organizátory byly Česká zahradnická akademie Mělník, střední škola a vyšší odborná škola, Školní statek Mělník – středisko Školního statku Středočeského kraje, Arboeko Obříství, velkoobchodní společnost okrasného školkařství, Jahodárna Vraňany, největší producent sazenic jahod v České republice, a Zahradnictví Líbezníce, významný zahradnický pro obyvatele ze severovýchodního okraje Prahy. Spolupracující firmou se stala restaurace Na Štěpáně v Obříství, která přispěla zejména nabídkou specialit vyrobených z chřestu, který se pěstuje na přilehlých polích. 

BELCURA Produkt Retus CMYK copySuchá kůže trápí mnoho lidí. Tento jev obvykle souvisí také s různými dermatologickými onemocněními, ale k potížím přispívá i chladné počasí, časté máčení, suchý vzduch a pobyt v klimatizovaném prostředí, stres, kontakt se saponáty a mnoho dalších faktorů. Pokud jste dostali do vínku suchou kůži se sklony ke svědění, pálení a praskání, je třeba, abyste jí věnovali patřičnou péči. Základem je pravidelné promazávání vhodných přípravkem. Vyzkoušejte jedinečnou emulzi ve spreji Belcura s mikrostříbrem od společnosti Belupo, která pokožku vyživuje, udržuje ji hydratovanou a chrání ji před vnějšími vlivy prostředí.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB