vodaEkologické projekty, které v minulosti zvítězily v soutěži E.ON Energy Globe, se dál rozvíjejí a pomáhají u nás i ve světě. O výrobu mobilního větrného čerpadla, jež dokáže čerpat vodu ze 100metrové hloubky, mají zájem v Nigérii a Indii. Obec, která v minulosti zaujala porotu soutěže šetrným vytápěním z bioplynové stanice, se zaměřila na efektivnější třídění a snížila tak produkci komunálního odpadu o 20 %.

rossSíť drogerií ROSSMANN letos pokračuje v modernizaci svých stávajících prodejen. Během dubna se pro zákazníky znovu otevřela zrekonstruovaná prodejna na Černém Mostě v Praze. Následovaly pobočky v Brně, Českých Budějovicích a v Havlíčkově Brodě. Tento rok plánuje drogistická síť ROSSMANN otevřít 25 zrenovovaných obchodů. 

Rodina v lázníchDo lázeňských měst míří stále víc Čechů. Jen za loňský rok navštívilo lázeňská zařízení 453 778 tuzemských hostů. Procedury i volnočasové aktivity do lázní přivádějí čím dál víc mladších návštěvníků a rodiny s dětmi.

Ilustracni foto 1Sluneční paprsky sice umí dodat pokožce bronz i potřebný vitamín D, ale také s sebou bohužel přinášejí škodlivé UVA a UVB záření. Především na začátku léta není naše kůže na přímé sluneční záření zvyklá a může tak zažít šok a snadno se spálit. Jak si nejlépe užít jaro a léto se zdravou a nespálenou pokožkou a proč je důležité chránit malé děti prozradí MUDr. Lucia Mansfeldová z Perfect Clinic Dermatology.

floO právě skončenou první část zahradnické prodejní výstavy Floria Jaro byl nesmírný zájem ze strany návštěvníků. Během prvních pěti dní navštívilo Výstaviště Kroměříž téměř 45 tisíc návštěvníků. Nejvíce chvály sklidila květinová expozice tvořená naddimenzovanými kyticemi pro slavné ženy české historie.
Již tuto sobotu 5. května začíná druhá část prodejní výstavy Floria Jaro, která potrvá až do úterý 8. května. Návštěvníci se mohou těšit především na odlišná květinová aranžmá. Tentokrát je nadchne 16 prostorových květinových obrazů známých mužů české historie, například Karla IV., Jana Husa, kroměřížského rodáka Karla Kryla nebo dobrého vojáka Švejka. Profesionální úroveň květinové expozice zajistí přední české floristky Jarmila a Petra Pejpalovy.
„Odborníci ze Svazu květinářů a floristů České republiky navíc v sobotu 5. května naživo květinově ztvární nejvýznamnější české vynálezy jako kostku cukru, silonky či kontaktní čočky,“ pozval návštěvníky manažer výstavy Vojtěch Zahradník.

doPojištění nemovitosti, domácnosti či osobního automobilu bere většina Čechů jako naprostou samozřejmost. V čem ale tuzemský přístup k pojistným produktům pokulhává, jsou rizika spojená se zdravím a možnými následky jeho poškození. Životní pojištění, v němž se pamatuje zejména na klíčová rizika, by přitom mělo být pro každého prioritou.

ArielV posledních letech jsme byli svědky technologického pokroku, který nám umožňuje vypořádávat se se všemi požadavky každodenního života snadněji. Nicméně pokud se jedná o prádlo, tak nejsme velcí zastánci inovací, takže praní  je delší a komplikovanější, než by být muselo.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB