dovčaKdyž jde o dovolenou, Češi nejsou příliš spontánní. Zahraniční cestu obvykle plánují několik měsíců předem a často využívají i pomoci cestovní kanceláře. I přes důkladné plánování dovolené mnohdy nechávají na poslední chvíli například sjednání cestovního pojištění a při odjezdu doma zůstávají věci jako je opalovací krém nebo klobouk. Plánování se nevyhnou ani výdaje, které si předem stanovuje více než polovina cestovatelů, i když dodržet je umí už pouhých 14 procent z nich.

reko mladý párNájem, hypotéka, zálohy na energie či vodu – to je pouhá část výdajů, které lidé musí platit za své bydlení. Právě domácnost je položka, která Čechy stojí každý měsíc nejvíce peněz, mnoho mladých lidí si však tuto skutečnost neuvědomuje nebo se o tyto věci nezajímá.

restLidé se stravenkami chodí na obědy do restaurace 3x častěji než lidé bez stravenek. Dvě třetiny z nich tvrdí, že by obědy v restauracích po zrušení stravenek omezila. To jsou jen některá zjištění z rozsáhlého průzkumu, který si nechala zpracovat Unie zaměstnavatelských svazů ČR a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

dmmNejvětší a nejmodernější, s nejširším sortimentem a zcela novými designovými prvky: tímto označením se může pyšnit zcela nová prodejna, kterou společnost dm otevře ve čtvrtek 28. 6. v Praze v Centru Černý Most.

Bolest copySedavé zaměstnání sebou často přináší také nepříjemné zdravotní problémy jako je syndrom karpálního tunelu, pálení očí nebo bolesti zad. Tyto obtíže se mnohdy vyskytují kvůli dlouhodobému sezení, které má za následek nevyváženou funkci pohybového systému: dochází k přetěžování některých svalů, a naopak k oslabování jiných. 

szuDovolenková sezóna je za rohem, pobyt u moře však není vždy jen o zábavě a relaxaci. Jako vyplývá z dat o pojistném plnění klientů největší internetové banky u nás mBank, mnoho potíží a úrazů hrozí právě v oblíbených destinacích Čechů jako je Chorvatsko či Rakousko. Odborníci z mBank radí, jak si užít vysněnou dovolenou bez starostí a díky správnému cestovnímu pojištění nejsnadněji vyřešit všechny nečekané události.

cykloVelmi oblíbená aktivita posledních let je cyklistika. Počet cyklistů, milovníků jízdy na kolech a výletů spojených nejen s poznáváním krajiny, ale také s fyzickou aktivitou stále roste. Cyklisté vyrážejí do různých koutů naší krásné země, aby navštívili a poznali zajímavá místa. Při tom každý cyklista rád využije mapu, která mu ukáže nejen značenou trasu, ale i další možnosti pro zpestření výletů a zajímavosti v okolí. 

Personál nové prodejny ROSSMANN v masarykově ulici v BrněLoni započatá modernizace prodejen drogistické sítě ROSSMANN nepolevuje ani v letním horku. Po nových prodejnách v Praze, Havlíčkově Brodě a Českých Budějovicích přišla tentokrát na řadu také brněnská pobočka v Masarykově ulici. Pětitýdenní intenzivní rekonstrukce dala prodejně zbrusu novou tvář. Renovace je součástí dlouhodobé strategie společnosti, která si klade za cíl zkvalitnění nákupního prostředí.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB