ArielV posledních letech jsme byli svědky technologického pokroku, který nám umožňuje vypořádávat se se všemi požadavky každodenního života snadněji. Nicméně pokud se jedná o prádlo, tak nejsme velcí zastánci inovací, takže praní  je delší a komplikovanější, než by být muselo.

Nejnovější průzkum ukázal, že téměř polovina lidí (46 %) považuje praní prádla za nudnou činnost, 45 % říká, že to je časově velice náročné a 1 ze 3 (35 %) lidí jde dokonce tak daleko, že může říci, že to přímo nenávidí. Jako nejobtížnější z domácích prací lidé označují žehlení (38 %) nebo úklid kuchyně (35 %) a koupelny (34 %). Praní prádla je mezi těmito činnostmi na 6. místě s 11 %. Tekutý prací prostředek nebo prací prášek někdy použilo 82 % respondentů, kapsle ale jen 60 % lidí.

Průzkum potvrdil, že nejde ani tak o samotnou domácí činnost, ale spíše o způsob, jakým ji vykonáváme. „Ariel opět o něco posunul způsob, jakým pereme prádlo, a udělal ho o něco snadnějším. Doručuje skvělé výsledky s vynaložením minimálního úsilí a umožňuje lidem, aby se věnovali činnostem, na kterých jim opravdu záleží,“ říká Malgorzata Mejer, manažerka korporátní komunikace pro střední Evropu v Procter & Gamble.

JAK NOVÉ KAPSLE ARIEL 3V1 FUNGUJÍ?

Kapsle Ariel 3v1 přicházejí se zdokonalenou a rychle se rozpouštějící vrstvou, která zajišťuje, že složky v jednotlivých komorách zůstanou odděleny, dokud se v pračce neaktivují, aby vašemu prádlu poskytly maximální čistící výkon.

Stačí přidat jednu kapsli Ariel do bubnu vaší pračky a zbytek nechte na patentované technologii 3 Step FibreSCIENCE:
1. PERFEKTNÍ ČISTOTA: super koncentrovaný prací prostředek vyčistí i zaschlé skvrny a nečistoty.
2. OCHRANA BARVY: pomáhá udržet barvu jasnou, protože čistí tkaninu do hloubky, odkud odstraňuje stopy špíny a zanechává pouze čistotu.
3. ZACHOVÁNÍ ZÁŘIVOSTI BÍLÉ BARVY: Zvýšení zářivosti barvy v každém mytí zajišťují bělící doplňky, které jsou v každé kapsli.

 

*Data byla sesbírána prostřednictvím online dotazníku, který byl vyplněn reprezentativním vzorkem spotřebitelů ve věku 18-64 let, a to na 6 trzích (Velká Británie, Francie, Německo, Rumunsko, Španělsko a Polsko). Průzkum byl proveden oddělením P&G Fabric Care pro značku Ariel a veden agenturou Bilendi v červnu 2017.

(tz)