mrkMcCann Prague přinesl koncem února novou kampaň pro klienta Sklizeno. Jejím úkolem je primárně apelovat na kvalitu potravin, jež prodejny Sklizeno nabízejí. Kampaň tedy cílí primárně na lidi, kterým jde o to, co jedí. Jasným příkladem bývají rodiny s dětmi. Každý rodič chce pro své dítě to nejlepší, a pokud jde o jídlo, platí to dvojnásob. Na druhou stranu vztah dětí k zelenině, symbolu zdraví, nebývá většinou zrovna pozitivní. Právě to bylo hlavní inspirací pro samotné ztvárnění kampaně.

Obrázek1Česká značka MORA pravidelně motivuje zákazníky speciálními akcemi. Od poloviny února až do konce dubna (nebo do vyprodání zásob) každý, kdo zakoupí jakoukoliv vestavnou troubu MORA, dostane 10 kg hladké mouky Babiččina volba zdarma. Stačí vyplnit povinné údaje, přes web ww.mora.cz zaslat do registračního formuláře a počkat na potvrzující email o registraci i o čase a termínu dodání mouky až domů.

11

V malém sále na Žofíně se 20.2.2018 konal 4. dobročinný ples yourchance. Záštitu nad večerem převzal starosta Prahy 1, Ing. Oldřich Lomecký. Hostitelkami plesu byly už tradičně zakladatelky společnosti Jana Merunková a Gabriela Křivánková.

Honeymoon Suite 2Grand Hotel Kempinski High Tatras získal další mezinárodní ocenění, když v International Hospitality Awards zvítězil v kategorii Best Honeymoon Destination. Rozhodla o tom odborná 14-členná porota, jejímž členem je i Slovák Robert Vincze, bývalý ředitel Slovak Convention Bureau.

hajekSpolečnost CTP a yourchance o.p.s. 19.2.2018 podepsaly smlouvu o tříleté spolupráci na projektu Začni správně. Jedná se o integrační projekt pro mladé lidi odcházející z dětských domovů a pěstounské péče. Díky této spolupráci bude už počátkem příštího roku projekt dostupný ve všech regionech, to znamená, že každý člověk z uvedené cílové skupiny bude mít ve své oblasti pobytu doprovázejícího koordinátora, který má za úkol zmapovat jeho potřeby, navrhnout postup řešení dané životní situace a být k dispozici v následujícím období. Hodnotnou součástí projektu je i mentoringový program a různé formy přímé pomoci. Mezi prvními regiony, kde projekt yourchance rozšíří svou působnost jsou kraje Moravskoslezký, Zlínský, Karlovarský a Středočeský.

ssKvětinová doručovací služba Fleurop, která má na německém trhu více než stoletou tradici, se oficiálně představila českým zákazníkům. Centrum Chodov se v sobotu 17. února díky Fleuropu proměnilo v přehlídku kreativity nejlepších českých a německých floristů, kteří divákům předvedli své umění v podobě zajímavých květinových vazeb a instalací. Velkým lákadlem pro návštěvníky byly šaty z živých květin, které si mohli vyzkoušet, a workshop, během nějž si mohli uvázat květinu s pomocí profesionálních floristů. Akcí prováděl herec a moderátor Vojtěch Efler. Jako speciální host nechyběla Taťána Gregor Brzobohatá, která je velkou obdivovatelkou květin, a jejíž Nadace Krása pomoci se stala partnerem nejen této akce. Se společností Fleurop totiž navázala dlouhodobější spolupráci.

thumb 146 copyZájem Čechů o byty a chalupy na horách stále roste a s ním i ceny těchto nemovitostí. V Krkonoších, tedy nejdražších tuzemských horách, se průměrná cena za metr čtvereční pohybuje mezi 80 000 a 90 000 korunami. Vyšší pořizovací náklady lze ale kompenzovat formou krátkodobých pronájmů.

kancelar zam benefityZaměstnanecké benefity jsou oblíbenou formou motivace pracovníků větších i menších firem. Zaměstnance udržují loajální a povzbuzují k lepším pracovním výkonům. Pro zaměstnavatele jsou daňovou výhodou. Daňový balíček schválený v červnu loňského roku představil dva zcela nové benefity pro zaměstnance. Využít je zaměstnavatelé mohou od 1. ledna 2018. Svým pracovníkům mohou nabídnout poukázky na knihy nebo na nákup zdravotnických prostředků.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB