inclusion 2731344 960 720V hotelu Clarion Congress Hotel Prague rozdělí Srdcerváči rekordních 628 tisíc korun deseti organizacím zaměstnávajícím zdravotně postižené kolegy. Veškeré finanční prostředky tak budou použity buď na vznik či úpravu pracovních míst nebo na technologické vychytávky pro konkrétní druh práce a podnikání handicapovaných lidí.

MŠ Semínko polévkaIniciativa Skutečně zdravá škola vyzývá všechny základní a střední školy, aby se zapojily do akce „Miluji jídlo, neplýtvám“ a zavázaly se snižovat množství odpadu ve školních jídelnách. Skutečně zdravá škola připravila pro pedagogy řadu návodů a vzdělávacích metodik, jak žáky a studenty vzdělat o dopadech plýtvání potravinami a možnostem řešení.

Image fotoMnoho žen i můžu často trápí nehezké kruhy pod očima, které evokují unavený dojem či přidávají na věku. Vznikají z nedostatku spánku, stresu, dehydratace či jsou genetickou záležitostí. Naštěstí existuje mnoho kosmetických způsobů, které kruhy pod očima pomohou odstranit. „Na vině vzniků váčků a kruhů může být také nadměrná pigmentace kůže, kterou způsobuje mikroskopické propouštění drobných kožních cévek a oxidace červeného krevního barviva v oblasti očí,“ říká MUDr. Petra Morovacová z Perfect Clinic Dermatology.

rossSíť drogerií ROSSMANN spustila unikátní věrnostní program, díky kterému si mohou zákazníci až do poloviny dubna pořídit exkluzivní šperky LIORA za výjimečné ceny. Tato věrnostní akce je zároveň elegantním doplněním nového konceptu ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce ROSSMANN více působit na emoce zákazníků a přinášet jim nejen radost, ale i krásu a inspiraci. K tomu ROSSMANN přichystal pro své nakupující další novinku – sortiment i zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví nyní zákazníci naleznou na stránkách nového magazínu ROSSMANN Life.

delfin copyČeská marketingová společnost vyhlásila TŘINÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2017. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.

caudataBotanická zahrada v Praze-Troji připravila pro návštěvníky bohatý program. Mimořádný zážitek nabídne například deštný prales v noci nebo večer na Sv, Valentýna zajímavosti z milostného života rostlin. 

samSpolečnost Samsung Electronics Co., Ltd. na výroční akci First Look CES představila „The Wall“, první modulární MicroLED televizor s úhlopříčkou 146 palců na světě určený pro spotřebitele. Tento modulární televizor s technologií MicroLED nevyžadující podsvícení byl představen společně s dalšími nejnovějšími inovacemi společnosti Samsung v oblasti zobrazovacích technologií. Ukazuje, jakým směrem se televizory vyvíjejí, aby zákazníkům nabídly špičkový divácký zážitek a zároveň zastaly funkci centralizovaného propojeného chytrého portálu, který přináší vylepšení do běžného života.

eshop2 foto zdroj RondoCZOdhady ekonomů se naplnily a s předvánočními nákupy se internetové prodeje přehouply dle informací Asociace pro elektronickou komerci přes magickou stomiliardovou hranici na 115 mld. Kč, což znamenalo 18% meziroční růst.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB