delfin copyČeská marketingová společnost vyhlásila TŘINÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2017. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.

Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do třináctého ročníku. Přihlášené projekty se především hodnotí z pohledu inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických a profesionálních předpokladů.

Přihlásit můžete sami sebe i marketingové odborníky, které znáte a jste přesvědčeni, že splňují podmínky soutěže

Zúčastnit se mohou všechny osobnosti a projekty z podnikatelské i veřejné sféry působící

- ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství

- v poradenských a výzkumných marketingových organizacích
- ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce
- v neziskových organizacích

Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, kteří mají zpracovat projekt na téma Komunikace českých výrobků na tuzemském trhu.

Uzávěrka přihlášek je 16. dubna 2018. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná 17. května 2018 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.

Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, je možné získat na emailová adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Přihlášky jsou k dispozici na www.cms-cma.cz 

(tz)