Ilu copyPrůzkumy ukazují, že 8 procent dětí, které jsou hrdými majiteli klíčů, je mladších 9 let, Každý pátý rodič předá klíče dítěti mezi 9 a 11 rokem. První klíče potomci však nejčastěji dostávají v době, kdy jsou dostatečně zodpovědní, aby mohli jít sami ze školy domů. Což zpravidla nebývá dříve než na základní škole.

piza 3010062 1280Zájem malých firem o zajištění pravidelného stravování pro zaměstnance v posledních letech výrazně roste. Více než čtvrtina malých podniků (26 procent) do 50 pracovníků totiž pořídila stravenky v posledních třech letech. U velkých firem se stovkami či tisícovkami pracovníků pak přibylo 12 procent nových odběratelů stravenek. Vyplývá to z průzkumu PPM Factum pro společnost Edenred, která je největším světovým poskytovatelem benefitů.

high school 835970 1280Výběr střední školy představuje první důležitý krok pro budoucí kariéru mladého člověka. Žáci devá ou střední školu podají přihlášku. Termín pro odevzdání žádostí vyprší 1. března. Špatná volba může přitom začínajícímu studentovi zkomplikovat jeho profesní dráhu – například v případě, že vsadí na gymnaziální vzdělání, na které později nenaváže vysokou školou. „Gymnázium představuje dobrou přípravu na další studium. Pokud však někdo neuvažuje o vysoké škole, je lepší vybrat jiný typ středoškolské průpravy,“ říká Tomáš Surka, výkonný ředitel personálně-poradenské společnosti McROY pro střední a východní Evropu.

POTRAVINY NA ZAKÁZKUFinanční gramotnost Čechů se zlepšuje. Češi ale stále dělají chyby, kvůli kterým se často dostávají do finančních problémů. Špatné hospodaření se projevuje i v nákupu potravin. Češi neumějí nákupy plánovat, často podléhají slevám a akcím. Přebytečné potraviny pak končí v odpadcích.

Prsten copyPři vhodné události jako je Valentýn kupuje luxusní šperk jako dar 23 % Slováků a 17 % Čechů. Slováci obdarovávají šperkem v průměrné ceně 10 500 korun, Češi jen 7 800 korun. Zhruba čtvrtina (24 %) našich sousedů je ochotná se kvůli nákupu luxusního šperku za účelem daru i zadlužit. V Čechách si nákup klenotu na splátky umí představit jen asi každý desátý obyvatel. Uvedená data vyplývají z průzkumu, největšího českého klenotnictví ALO diamonds. V USA, které jsou největším světovým trhem se šperky, by letos Američané kvůli Valentýnu měli podle odhadů utratit historicky druhou nejvyšší souhrnnou částku. Nebýt kampaně Me Too, výdaje mohly překonat dosavadní rekord z roku 2016.

Majitele MAXSPORT Peter Kulich Martin PolednaSlovenská firma MAXSPORT se specializuje na vývoj, výrobu a prodej kvalitních funkčních potravin určených pro širokou veřejnost. Najdete ji ve se zdravou či sportovní výživou ale i v maloobchodních a velkoobchodních řetězcích. Rok 2017 byl vydařený. Značka prodala téměř 1 000 000 kg zdravých snacků na Slovensku, v Česku a v dalších 38 zemích světa. Upevnila tak výrazně svou pozici na těchto trzích.

mimo kancelar ilustracni foto zdroj ProfesiaLoňský rok byl ve znamení růstu mezd, budou hitem letošního roku částečné a flexibilní úvazky? Ještě před několika lety byl téměř neřešitelný problém najít zaměstnání na zkrácený úvazek – lidí totiž bylo dost a zaměstnavatelé raději obsadili místo člověkem pracujícím na plný úvazek. Rekordně nízká nezaměstnanost, ale i změna trendu, kdy lidé kladou podstatně větší důraz na to, aby kromě práce stihli i „žít“, vede v současné době k tlaku na rozvolnění klasické pracovní doby. Nedostatek lidí na trhu podněcuje k dalším změnám: řada firem nabízí zajímavé brigádnické pozice, které lidem umožňují pracovat jen pár hodin denně nebo dokonce týdně. 

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB