citroenFrancouzská automobilka Citroën, která je součástí koncernu Groupe PSA, slaví v tomto roce 100 let od svého založení. Citroëny se vyrábí v 9 závodech v Evropě, přičemž jedna z výrobních linek je i ve středočeském Kolíně. Nejčastěji inzerovaným modelem francouzského výrobce v posledních pěti letech bylo v ČR devítileté Berlingo s nejčastější průměrnou cenou 89 tisíc korun a s necelými 153 tisíci kilometrů na tachometru. Za posledních pět let bylo v České republice nabízeno 102 708 vozů Citroën. Data vyplývají z kontinuálního monitoringu trhu ojetých automobilů mezinárodní sítí autocenter AAA AUTO.

26Park Mirakulum ve středočeských Milovicích nabízí deset hektarů plných zábavy, kterou si sem každoročně přijíždějí užívat desetitisíce návštěvníků. Najdete tu největší lanové centrum v republice, Vodní svět, velké trampolíny a spoustu další menších i větších originálních herních prvků, které mnohdy popírají fyzikální zákony, ale také naučnou lesní stezku či políčka ukazující středoevropské zemědělské plodiny. Začátky parku, který se návštěvníkům poprvé otevřel v září 2012, byly ale poněkud skromnější.

foto plnici stanicedm testuje plnicí stanice na čisticí prostředky. Ne vyhodit, ale znovu naplnit – nový koncept plnicích stanic na čisticí a prací prostředky značky Yellow & Blue testuje od konce dubna 2019 dm drogerie markt ve dvou pilotních prodejnách v Praze. Zákazníci si na začátku koupí opakovaně použitelnou nádobu, kterou si pak mohou přijít kdykoliv znovu naplnit. Opětovným plněním ušetří nejen svoji peněženku, ale také životní prostředí.

Floria Jaro 2019Svátek pro všechny zahradníky a zahrádkáře se blíží. Od 1. do 8. května bude Výstaviště Kroměříž patřit všem milovníkům květin, skvělé hudby a také těm, kteří přijdou potěšit své oko zhlédnutím nápadité květinové expozice. To vše, a ještě mnohem více zažijete na již 43. ročníku největší zahradnické prodejní výstavy v České republice – Floria JARO 2019.

ilustracni foto vraskyStárnutí pokožky je přirozený proces. U každého ale probíhá jinak. Záleží zejména na faktorech jako jsou genetika, hormonální změny, životní styl, správná ochrana před sluncem a samozřejmě vhodná péče a kosmetika. 

BonsajeKde jinde prožít vrchol jara než v rozkvetlé zahradě? Trojská botanická zahrada se pyšní množstvím kvetoucích vzácných rostlin i unikátních sbírek, z nichž mnohé mají tradici už téměř 50 let. K takovým patří i kolekce kosatců, která zde byla založena krátce po vzniku zahrady v roce 1969. Blíže se s ní mohou návštěvníci seznámit během komentovaných prohlídek s kurátorkou sbírky dne 18. května. V sedmdesátých letech minulého století vznikla též sbírka bonsají, jejíž nejcennější exponáty pocházejí z botanických zahrad v Číně. I letos se návštěvníci mohou těšit na unikátní výstavu pod širým nebem, tentokrát nazvanou Bonsaje napříč střední Evropou a představující bonsajistické skvosty od autorů z Čech i zahraničí. Akce se koná již tradičně v Japonské zahradě od 15. května do 2. června a je přístupná denně od 9.00 do 19.00 hodin. 

těloVěda pokročila a v současnosti již estetická medicína nabízí zákroky, které ještě před pár lety zněly jako sci-fi film. Kromě rychle přibývajících novinek v omlazujících zákrocích se stále inovují i techniky v plastické chirurgii. Jednou z nich je i přístroj Water Jet, resp. Body – Jet Evo, jehož smyslem tvarování těla za pomocí vodního paprsku. Navíc odsátý tuk water-jetem se dá na těle přenést na jiné místo. Vítejte v 21. století moderní medicíny.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB