Ilustracni foto HECHTZeleň v zahradách se začíná opět probouzet k životu a se stále sílícími slunečními paprsky se probouzejí také zahrádkáři. Poslední ranní mrazíky končí podle pranostik na začátku května se třemi zmrzlými muži a poté už začíná plná sezóna. Jak na ni zahradu nejlépe připravit a jakých chyb se vyvarovat? Poradí Petr Tichý, specialista společnosti Hecht.

6Zima je pomalu za námi a jaro už vystrkuje drápky. Spolu s ním se k životu probudí také Mirakulum. Největší zábavní park v republice letos poprvé otevře své brány na Zelený čtvrtek úderem desáté hodiny ranní a navíc za výjimečné vstupné. Takže pokud chcete dětem připravit opravdu nezapomenutelné velikonoční prázdniny, zamiřte do středočeských Milovic.

VEI 1Společnost Visa klade stále větší důraz na posílení postavení žen, a proto zahájila globální iniciativu Visa Everywhere: Women’s Global Edition. V tomto globálním programu zve Visa podnikatelky z celého světa, aby se podílely na hledání nových řešení v oblastech fintechu a společensky prospěšného podnikání. Výhra v každé z těchto oblastí činí 100 000 dolarů. Program vyvrcholí finálovým večerem, který se bude konat v den slavnostního zahájení Mistrovství světa ve fotbale žen FIFA 2019 ve Francii.

Karolína Topolová foto Vojtěch VlkZájem o investice s vůní benzínu mezi Čechy neutuchá. Kouzlu vozů z dob minulých podléhá stále více zákazníků, kteří shánějí hlavně socialistické veterány. V tom jim už rok pomáhá Mototechna Classic, která od svého spuštění v loňském březnu dosud prodala přes 50 vozů v hodnotě skoro 18 milionů korun. A vozy z Československa nebo dalších socialistických zemí jsou trhákem – 62 % všech prodaných aut pochází právě z bývalého východního bloku.

Kopacky Prazdroj 1Kvůli unikátnímu fotbalovému turnaji Global Goals World Cup na podporu globálních cílů OSN založily zaměstnankyně Plzeňského Prazdroje ženský fotbalový tým s názvem Kopačky. Tvoří ho tři desítky zaměstnankyň pivovaru, které nyní začínají trénovat, v dubnu odehrají přátelské zápasy a koncem května se zúčastní turnaje na pražském Václavském náměstí.

 D6A1966Nechte se okouzlit bohatstvím světa orchidejí. Zavítejte do skleníku Fata Morgan, kde odstartovala letošní nejočekávanější výstava inspirovaná krásou rostlinného těla. Návštěvníky seznámí s mnohými překvapivými tvarovými výstřelky i orchidejovými nej. Výjimečná je taktéž svým kreativním ztvárněním, které vzniklo pod vedením přední české floristky Kláry Franc Vavříkové. Během víkendu se zájemci mohou těšit na komentované prohlídky, tematické přednášky i ukázky aranžování orchidejí v podání floristy Zdeňka Kupilíka. Chybět nebude ani doprovodný prodej rostlin. Role patronek výstavy orchidejí se ujaly krásné dámy Ivana Chýlková, Jitka Zelenková, Hana Křížková a Jitka Asterová. Výstava se koná ve skleníku Fata Morgana od 8. do 31. března, otevřeno je denně kromě pondělí od 9.00 do 19.00 hodin. Partnerem akce je společnost Forestina.

AAA ATUTO Veronika ŽilkováŽeny ve zralejším věku zohledňují při výběru vozu především pohodlí, bezpečnost i mladší vozy a jsou ochotny zaplatit až o 58 tisíc více než mladší řidičky. Mladé ženy a začínající řidičky se přibližují mužům a je pro ně důležitý výkon vozu a sportovnější vzhled. Automatická převodovka je pro mladé ženy téměř nemyslitelná. Vyplynulo to z prodejních statistik největšího prodejce ojetých automobilů u nás AAA AUTO k příležitosti Mezinárodního dne žen.

Ilustracni foto21Češi se nejvíce obávají o zdraví, život a automobil. Nejméně pak mají strach z právních a politických událostí a problémů v kariéře. Slováci jsou na tom ve svých obavách podobně jako Češi, Rakušané se zase nejvíce obávají o domácnost a majetek. Vyplynulo to z aktuálního průzkumu BNP Paribas Cardif Pojišťovny, který realizovala napříč regionem střední a východní Evropy.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB