iTV challenge 5Už v loňském roce Skupina ČSOB upustila od financování uhelného byznysu a i letos pokračuje v aktivitách, které si kladou za cíl zlepšovat životní prostředí. Dnes se spouští už pátá výzva mezinárodní Skupiny KBC, jejíž součástí je i ČSOB, s podtitulem Team Blue Goes Green a s ní i téměř dva měsíce plných prospěšných aktivit založených na dobrovolnictví zaměstnanců, jejich rodin, klientů i dodavatelů.

5757Na tradiční výstavě Floria Jaro, která proběhla na Výstavišti Kroměříž od 1. do 8. května, se opět meziročně navýšil celkový počet návštěvníků. Při letošním ročníku prošlo bránami výstaviště téměř 75 tisíc lidí. Kromě tradičního širokého sortimentu pro dům a zahradu návštěvníky zaujala zejména unikátní květinová expozice s názvem Květinový zvěrokruh či živá ukázka květinového aranžovánína téma Čtvero ročních období.

DK2019uvodVe dnech 15. a 16. května se na zámku v Děčíně uskuteční 48. ročník nejstarší a nejvýznamnější floristické soutěže v České republice, Mistrovství floristů ČR - Děčínská kotva 2019, jako součást městských slavností v Děčíně, s výstavou pro veřejnost od 17. do 19. května 2019. Tato akce je zařazena také do mezinárodní akce Den fascinace rostlin, která připadá na 18.5.

Pole z ekologického zemědělstvíFarmářské, domácí, ze statku či od babičky. Takovými přízvisky se obaly produktů na pultech obchodních řetězců jen hemží. Nenechte se lehce zmást líbivými názvy. Pokud hledáte opravdovou bio kvalitu, je nutné se řídit certifikovanými značkami, jen podle nich totiž poznáte, co opravdu kupujete. Jak se ale ve značení vyznat, co přesně symboly znamenají a na co si dát pozor?

 H3B5299Značka DS pokračuje v rozvoji na českém trhu a oznamuje, že ve svých řadách přivítala novou DS ambasadorku, oblíbenou moderátorku, držitelku mnoha televizních cen a tvář TV Nova, Lucku Borhyovou. Ta si pro své cesty vybrala nový atraktivní model, kompaktní prémiové SUV, DS 7 CROSSBACK. Klíčky od zlatého modelu, vyrobeného přímo na míru jejímu přání si Lucie přebrala v novém prodejním prostoru DS STORE na Černém mostě z rukou ředitelky značky DS, Martiny Bedrnové.

fence 690578 960 720V největší ženské věznici České republiky proběhnou v úterý 14. května 2019 vůbec poprvé Pohovory nanečisto. Akce se zúčastní téměř dvacet kandidátek, které budou mít jedinečnou příležitost absolvovat vzorové pracovní setkání se zástupci devíti potenciálních zaměstnavatelů zvučných jmen. Tradiční podporu a nabídku zaměstnání nachází například u společnosti ARRIVA TRANSPORT ČESKÁ REPUBLIKA a.s.

scrapyard 70908 960 720Obrovské dopady na životní prostředí, kilometry daleko viditelný černý kouř, toxické zplodiny, enormní ekonomické náklady, znečištění podzemních vod, zemědělské půdy, staré ekologické zátěže a s nimi související miliardové náklady placené ze státní pokladny. A v neposlední řadě nasazení vlastního života. To jsou tvrdá fakta každodenních požárů skládek odpadů v Česku. Jejich omezení a reálné další řešení, jak na nich minimalizovat odpad, se však plánuje až v roce 2030 místo plánovaného 2024.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB