Sekani travniku foto zdroj HECHTPěstěný trávník vyžaduje správnou a pravidelnou péči a v období sucha především. Chytrým sekáním a vhodnou závlahou jej můžete udržet stále zelený i během tropických letních dní. Jak se o trávník v létě starat, poradí Petr Tichý ze společnosti HECHT. 

Image foto 3Až 90 procent času trávíme v budovách bez dostatečného denního světla. Jak to ovlivňuje naše zdraví? Proč je přirozené denní světlo pro člověka tak důležité? Slunce je od pradávna součástí našeho života. Má blahodárný vliv na naši psychiku, zdraví i pocity energie, radosti a pohody. Současný způsob života a práce nás však stále více “uzavírá” do budov, kde je přirozeného denního světla málo, nebo převažuje umělé osvětlení. V průměru tak strávíme 90 % času v budovách bez dostatečného slunečního svitu, ať už doma nebo v práci. Ztrácíme tak kontakt s denním světlem a léčivými schopnostmi slunce.

architectural architecture blue sky 305833Zeleň ve městě plní důležitou a nezastupitelnou roli. Společným jmenovatelem projektování zeleně ve městech a její následné údržby je v posledních letech důraz především na maximální jednoduchost údržby a stylový minimalismus. Jaké jsou další aktuální trendy?

vegetables 1584999 960 720V polské Opoli se uskutečnila závěrečná konference k projektu přeshraniční spolupráce Státní zemědělské a potravinářské inspekce a polské Inspekce kvality zemědělských a potravinářských výrobků (Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych). Za SZPI se do projektu zapojily inspektoráty v Ústí nad Labem, Hradci Králové a Olomouci, na polské straně pak inspektoráty ve Wroclawi, Katowicích a Opoli. Ministra zemědělství ČR na konferenci zastupoval náměstek pro řízení sekce zemědělství a potravinářství Jindřich Fialka.

BHČOCP barevnéProjekt OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK již podvanácté představí nejlepší české podnikatelky. Za uplynulých 11 ročníků prošlo projektem 171 904 podnikatelek, z nichž vzešlo 5 269 semifinalistek, 666 finalistek a 115 vítězek. Letošní ročník vybíral z 24 281 kandidátek, které vyhověly kritériím soutěže a z nichž odborný garant, společnost CRIF – Czech Credit Bureau nominoval 623 semifinalistek. Jména oceněných se veřejnost dozví v listopadu. Záštitu letošnímu ročníku udělilo Ministerstvo průmyslu a obchodu České republiky.

bazen copyPředat klíč někomu spolehlivému, vypnout uzávěry vody a plynu. Na co ještě nezapomenout před odjezdem k moři, za památkami nebo na chalupu? A jaká dlouhodobá stavební opatření vám zajistí cestování bez obav?

graduation 2038864 960 720Firmy, jejichž jednatelé jsou nositeli akademického titulu, dosahují lepších výsledků než firmy jednatelů bez vysokoškolského vzdělání. Na druhou stranu nositelé manažerských titulů, jako jsou MBA, LLM či MSc, ve svém podnikání obvykle výrazných úspěchů nedosahují. To je výsledek analýzy, kterou poradenská společnost Bisnode provedla na vzorku 130 000 společností s ručením omezeným, u nichž jsou známa finanční data za rok 2017.

HECHT trikolka CITIS max SHADOWSpolečnost HECHT představuje nové e-skútry s názvem CITIS MAX, které mají tři kola a komfortní sedátko s opěrkami zad i rukou. Stávají se tak ideálním vozítkem pro ty, kteří si netroufají na klasický dvoukolový skútr nebo pro osoby se sníženou pohyblivostí. Design u této tříkolky byl zachován v retro stylu, tak jako u předchozí dvoukolové řady CITIS.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB