ortézyPo unikátních vozících pro handicapované psy rozšiřuje český startup AnyoneGo svoji nabídku o další kategorii klíčových produktů. Na míru nově navrhuje také ortézy pro zvířata. Stejně jako vozíky se i ortézy vyrábějí prostřednictvím 3D tisku na tiskárnách HP; díky této výrobní technologii lze přizpůsobit finální výrobek každému zvířeti na přesně podle jeho potřeb.

1manaa1Po více než roce intenzivního vývoje uvedl český výrobce Heaven Labs na trh první příchutě svého nutričně vyváženého jídla Mana v podobě drinku. Od nového roku najdou zákazníci na eshopu výrobce tři novinky, drinky Mana Sunlight, Mana Love a Mana Dream. Nové výrobky se postupně objevují i v široké retailové síti kamenných obchodů. Obliba tohoto kompletního veganského jídla v Česku stále raketově roste. Jen za necelé první dva měsíce firma prodala 250 tisíc porcí Mana drinků.

pesMezi časté nepříjemné zvyky psů patří loudění během vaření či společného stolování. Tento zlozvyk se projevuje častým kňučením, neposlušností, a v neposlední řadě i obtěžováním ostatních lidí - např. v restauraci, kde psi často dokáží úpěnlivě hypnotizovat svým útrpným pohledem ostatní zákazníky. Mnoho lidí si myslí, že loudění nejde odnaučit a prostě ke psům patří. Ale není to pravda. Stačí trpělivost a pár zásad, které musíte dodržovat, a váš čtyřnohý miláček se žebrání zbaví.

pavel sima roivenuePavel Šíma, CEO společnosti Roivenue, je ukázkový případ toho, kdy víra v produkt pomůže překonat i stovky odmítnutých obchodů. Pavel odešel z agentury do startupu Roivenue. Brzy se stal jeho ředitelem a nyní se věnuje expanzi firmy do Velké Británie. Jeho příběh je plný sebeobětování a práce na dvě stě procent. Protože jenom tak je možné ze startupu udělat stomilionový podnik.

 MG 5902Mgr. Olga Stanley (druhá zprava) při přebírání ceny Green BrandsDrogistická síť ROSSMANN získala na začátku letošního roku celou řadu ocenění. Pět prodejen napříč republikou bylo vyznamenáno v rámci soutěže Diamantová liga kvality 2018. Další certifikáty pak společnost ROSSMANN obdržela od mezinárodní organizace Green Brands za své privátní značky Alterra a enerBIO. Jakou radost to přineslo, o tom hovořila Mgr. Olga Stanley, manažerka komunikace:

dmmSpolečnost dm drogerie markt rozšiřuje platební možnosti v prodejnách o metodu bezkontaktní platby Apple Pay. Ta představuje jednoduchý a bezpečný způsob placení prostřednictvím zařízení, které zákazníci běžně používají. Platba je rychlá a šetří zákazníkovi čas strávený na pokladně. Apple Pay je dostupná majitelům mobilních zařízení Apple, které disponují čipem NFC pro bezkontaktní platbu. Tento způsob platby musí být také podporován vydavatelem platební karty, zpravidla bankou. Samotná platba probíhá stejně snadno jako v případě použití platebních bezkontaktních karet.

dubMaloobchodní Družstvo CBA se jako jediná nezávislá maloobchodní síť na tradičním trhu snaží už čtvrtým rokem komplexně modernizovat malé tuzemské prodejny potravin. Díky svému expertnímu týmu jim pomůže zvýšit ekonomickou efektivitu celkového provozu, osadit je moderními technologiemi a zlepšit celkový vizuální dojem. Řada obchodníků si rozsáhlejší investici nemůže dovolit, družstvo jim proto na počátku uhradí i polovinu nákladů. Tímto způsobem už pomohlo 90 prodejnám v Česku, letos se plánuje přiblížit ke stovce.

Budova školy 1Podlahářka, instalatérka nebo truhlářka – stále více dívek se v posledních letech hlásí na řemeslné obory. Podle Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy v loňském školním roce dívky představovaly 34 procent žáků u oborů s výučním listem, přes 50 procent u oborů s maturitou.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB