etiopska-kava-zdarma-v-nove-africke-kavarne.jpg
Počátkem března 2009 byla na pražských Vinohradech otevřena kavárna Ethiopia Café. Hlásí k etiopské tradici kolébky kávy a klade si za cíl zařadit se mezi pražské kavárny připravující tu nejlepší kávu. V týdnu od 16. do 22. března Ethiopia Café nabídne hostům etiopské espresso zdarma!

velka-modni-show-147-3.jpg
„Velká módní show a dražba svatebních šatů\" se koná již pošesté dne 2. dubna v 19:30 na Žofíně. Tato společenská událost opět svede dohromady milovníky elegance a krásy, kterým je společný zájem pomáhat.

Akciová společnost MISS AEROBIK se stala novým vlastníkem soutěže Miss Aerobik a převzala všechna práva umožňující jí počínaje rokem 2009 soutěž pořádat. Nový management přichází s inovovaným, ambiciózním konceptem Miss Aerobik 2009.


Nové nákupní centrum na Pankráci pořádá o nadcházejícím víkendu velkolepou módní show. Od pátku do neděle roztančí návštěvníky centra série módních přehlídek s mottem Cesta kolem světa. Módní přehlídky budou probíhat od pátku 20. 3. do neděle 22. 3. 2009 v padesátiminutových blocích vždy ve 12, 14, 16 a 18 hodin.



Na český trh s vlasovou kosmetikou přichází nová značka v kategorii vlasové péče, která v sobě spojuje kvalitu profesionálních výrobků s dostupností v maloobchodním prodeji. Nová značka Syoss megaznačky vlasové kosmetiky Schwarzkopf nabízí vše, co je pro dokonalou péči o vlasy potřeba: šampon, kondicionér a vlasovou kúru. Novinka nabízí také varianty pro různé typy vlasů.

Vychází to z rozsáhlého průzkumu realizovaného největším českým internetovým obchodníkem KASA.cz.Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z více než desítky tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v roce 2008 zakoupili prostřednictvím internetových obchodů KASA.cz a HEJ.sk produkty z nabídky spotřební elektroniky a tudíž s nimi mají praktické zkušenosti.

krasa-se-snoubila-s-dobrou-vuli.jpgVelká módní show a dražba svatebních šatů návrhářky Jiřiny Tauchmanové se stala tradicí a milým poslem nástupu jara. Již pošesté vystoupily 2. dubna manekýnky v doprovodu manekýnů na molo, aby předvedly krásné kreace z dílny Jiřiny Tauchmanové. I letos hostily módní show spojenou s charitativní dražbou krásné prostory pražského Žofína. Výtěžek z akce konané pod záštitou starosty Prahy 1 je věnován ve prospěch sdružení Slunce dětem, které založila druhá česká vicemiss a modelka Lilian Sarah Fischerová.

shani-novou-tvar.jpg
Moderátor a zpěvák Leoš Mareš se 23. 4. 2009 v Óčko music clubu zúčastní již osmého ročníku soutěže krásy s názvem „Tvář roku\\\". Spolu s takovými celebritami, jako jsou například Anife Hassan Vyskočilová, Petr Jákl či Iveta Lutovská, bude rozhodovat o tom, kdo ze zúčastněných mužů a dívek je tou „nejkrásnější tváří\\\".

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

tohle je marketing

Tohle je marketing! – Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Godin Seth

Seth Godin nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází ze zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů spotřebitelů. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět! Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB