Ve čtvrtek 19. 9. 2013 otevřela společnost dm drogerie markt novou prodejnu v Českém Těšíně. Od 19. 9. 2013 tak mohou zákazníci navštívit dm nově v Ostravské ulici, kam se prodejna přesunula z ulice Štefánikovy.

McKlein Willows Spring.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh elegantní a elegantní koženou kabelku na notebook McKlein Wilows Spring.


Září a říjen jsou nejčastějšími měsíci, kdy se po rodičovské dovolené vracejí ženy do zaměstnání. Naprostou většinu z nich čeká šok v podobě znovu zapojení do pevného rytmu zaměstnání spojené s abstinencí po dítěti, které měly dosud ve své výhradní péči. Přitom vnímání zaměstnavatelů na matky s malými dětmi je mnohdy diskriminující. Logicky se totiž musí počítat s absencí zaměstnankyně kvůli nemocím dítěte. Navíc ještě v nás přežívá předsudek, že matka na několikaleté rodičovské „zhloupla". Máme však důkazy, že tomu tak není.

O kvalitě potravin slýcháme denně ve sdělovacích prostředcích a zdá se, že obchodu s potravinami všichni dobře rozumíme - ale víme, jak doopravdy? Spotřebitelům bývá často podsouváno, že by se měli mít v českých obchodech na pozoru, protože jsou u nás prodávány většinou pouze šizené a nekvalitní potraviny, které jsou v některých případech dokonce i nebezpečné. Pokusme se však nyní realisticky podívat na fakta a zjištěná data.

Cílem expozice v Bílkově vile na pražských Hradčanech je ukázat dlouhodobě vybraná díla Františka Bílka. Významného českého architekta, autora užitého umění, grafika, ilustrátora a náboženského myslitele epochy symbolismu. Výběr tak postihuje všechny etapy jeho vývoje s poukázáním na různé techniky, které jej provázely. V expozici jsou tak zastoupeny významné práce ze začátku devadesátých let (první moderní plastika v českém kontextu Orba je naší viny trest; model sousoší Golgota - hora lebek), velká návrhová kresba k Ukřižovanému, základnímu programovému dílu české moderny a další. V případě zájmu budou mít všichni návštěvníci ve středu 18. 9. v 16.30 projít výstavu za doprovodu lektora Galerie hlavního města Prahy, jež je správcem téměř veškeré pozůstalosti umělce.

Řetězec supermarketů BILLA připravil pro své zákazníky novou věrnostní kampaň Plyšband. Od zítřka budou zákazníci v prodejnách dostávat za nákupy nálepky, které povedou k získání plyšových zvířátek, které se prezentují coby rockové hvězdy. Kampaň poběží dvanáct týdnů a navazuje na loňskou úspěšnou akci Superosma s plyšáky ve tvaru ovoce a zeleniny. Stejně jako u této kampaně i v té aktuální má každé plyšové zvířátko své jméno i atributy.

Mnohem více škod se lidem stává den před úplňkem. Analytiky Allianz pojišťovny k tomuto výzkumu vlivu měsíce na počet škod inspirovalo výše uvedené zjištění švýcarských kolegů, které vychází z dlouhodobých statistik. Napříč vybranými riziky, kde úplněk může mít vliv na lidské chování a jednání, je to v průměru posledních let až o 15 procent. V letošním roce byl v některých dnech nárůst i vyšší, a to hlavně u autopojištění, pojištění odpovědnosti z běžného občanského života a úrazového pojištění.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB