Prašná_brána_Dejlová_lichvář.jpgMuzeum hlavního města Prahy pořádá výstavu Kdo se bojí, nesmí do Prahy aneb strašidelné příběhy z pražských pověstí. Výstava je umístěna v prostorách hlavní budovy Muzea, v Prašné bráně, Staroměstské mostecké věži, Malostranské mostecké věži, Svatomikulášské městské zvonici a Podskalské celnici na Výtoni, a to od 20. 11. 2013 do 29. 6. 2014. Výstava přibližuje pražské pověsti a nadpřirozené bytosti spoluutvářející tajemnou atmosféru města. Nejzajímavější příběhy pražských legend se staly předlohou pro šestici mladých výtvarnic, které je zpracovaly formou komiksu. Kulisou příběhů je unikátní Langweilův model Prahy, který propojuje všechny objekty výstavy. Model vytvořil Antonín Langweil v letech 1826-1837, a zaznamenal tím podobu hlavního města před polovinou 19. století. V rámci výstavy je pro návštěvníky připravena zábavná doprovodná hra určená především dětem.

Stetson Manatee Tweed.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, nabízí tvídové ploché čepice s kšiltem - bekovky - legendární americké značky Stetson.

Marta Kubišová_grafická zvětšenina motivu.jpgLegendární zpěvačka a jedna z nejvýraznějších postav Pražského jara Marta Kubišová se stala patronkou nové pamětní medaile Pražské mincovny. Ražba je věnovaná událostem ze 17. listopadu 1989, které vedly až ke svržení vlády jedné strany a demokratizaci společnosti. Umělecky zpracovaný motiv výtvarníka Josefa Oplištila je zvěčněn v ryzím zlatě, stříbře i mědi. Součástí emise je také mimořádná zlatá medaile v luxusním leštěném provedení, která vznikla jako jediný exemplář.

kotva.jpgObchodní dům Kotva prochází významnou transformací. Po nedávné rozsáhlé rekonstrukci nyní došlo na razantní změnu loga a s ní souvisejícího směru prezentování jedinečného obchodního domu, ve kterém zákazníci naleznou unikátní luxusní značky. „Chceme zaujmout, odlišit se od ostatních nákupních zón v Praze a být vnímáni jako moderní a příjemné místo k nakupování," uvádí Jaroslav Petrů, generální ředitel společnosti Markland Kotva, jež obchodní dům vlastní.

Pojistit si vlastní nešikovnost, ať už v zaměstnání nebo jinde, kde se běžně pohybujeme, se stalo hitem. Za tři roky, tedy od doby, kdy ČSOB Pojišťovna nabízí pojištění odpovědnosti jako samostatný produkt, si jej pořídilo už přes 34 tisíc klientů. Ti vlastní nešikovností způsobili takřka 5000 škod, jejichž průměrná výše dosáhla 15 tisíc korun.

Indianky.jpg mm.jpgPozoruhodná výstava, která procestovala Dánsko (včetně Grónska a Faerských ostrovů) a Norsko je nyní k vidění v prostorách galerie Českého centra Praha v Rytířské ulici. Návštěvníci proniknou do světa inuitských a sámských mýtů, bajek, pověstí a pohádek očima dvou výrazných českých výtvarníků - Martina Velíška a Luboše Drtiny.

Ilustracni-foto-mast-foto.jpgS prvními listopadovými dny se otevírá konopná lékárna v Mělníku. Od pátku 8. listopadu nabídne oleje, mastičky i zdravé těstoviny z povoleného konopí. Kožní problémy, tělesné bolesti a řadu dalších zdravotních komplikací mohou lidé řešit produkty z tolik kontroverzní byliny. Konopná apatika se podle slov Jiřího Stably z Carun Pharmacy, který celou síť legálního konopného podnikání založil, nachází kousek od spodního náměstí v budově centra léčby a prevence Medicponit. Soukromé zdravotnické centrum produkty z konopí s léčivými účinky zaštítilo.

Agentura Helas s.r.o. vyhlásila vítězky 6. ročníku celorepublikové soutěže OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK - OCP. Z databáze odborného garanta CRIF - Czech Credit Bureau bylo vybráno 11 885 potenciálních kandidátek odpovídající kritériím, ze kterých bylo vybráno 397 semifinalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky. Tyto semifinalistky byly odborně i ratingově prostudovány a na základě osobních pohovorů postoupilo do finále 47 společností. O prvenství se v letošním ročníku ucházely podnikatelky, jejichž společnosti měly roční obrat od 10 až do 300 milionů korun.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB