Přesně od 4. července startuje již třetí ročník kampaně Vraťte stromům korunu, ve které síť drogerií ROSSMANN ve spolupráci se společností Henkel divizí Beauty Care ČR nabízí zákazníkům možnost udělat něco dobrého pro své okolí.
Společnost ARIES, a.s., silný hráč na poli zdravotní i sportovní komprese, rozšířil portfolio svých výrobních řad o ortopedické bandáže, jejichž výrobce Bandage, s.r.o., letos v dubnu koupil, a stal se tak stoprocentním vlastníkem. Obohacení výroby o ortopedickou řadu přizpůsobuje společnost i své logo. Nově je brand výrobce ARIES komunikován s dovětkem Medical Products, kterých nejlépe vystihuje hlavní směr produkce.
Když jsem přicházela k showroomu, kde jsem si měla vyzvednout naše další testovací auto značky Hyundai, doufala, jsem, že to bude malé SUV zahalené do žluto-zeleného metalického hávu a že bude tím, které má naší redakci trochu zvednout náladu. A byl to správný odhad. Už první emoce a první kontakt naznačily, že nám Hyundai Kona s benzinovým přeplňovaným litrovým motorem označeným T-GDI 120 udělá radost. A tak se také stalo.
Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1. července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS, která přenáší know-how francouzského luxusu, rafinovanosti a stylu do automobilového prostředí, uvádí novou generaci vozů a nastupuje zcela samostatnou cestu v prémiovém segmentu. A to s sebou logicky nese i vývoj v podobě vlastního nezávislého pracovního týmu.
Podle průzkumu od Buřinky, Stavební spořitelny České spořitelny, mají Češi stále rádi teplé večeře a společné stolování. Tři čtvrtiny českých domácností mají teplou večeři aspoň čtyřikrát týdně, a 29 % dokonce denně. K jednomu stolu při společné večeři zasedá denně 37 % lidí a aspoň čtyřikrát v týdnu si společné stolování dopřeje nadpoloviční většina z nás (59 %). Průzkum potvrdil, že kuchyň je stále srdcem domácnosti a dělá z bydlení ten pravý domov. I proto do ní Češi rádi investují. Podle interních statistik Buřinky téměř třetinu úvěrů, které tato stavební spořitelna v loňském roce poskytla, využili klienti na pořízení nebo renovaci kuchyně.
Moderní ekonomiky potřebují dobrou regulaci, která bude podporovat růst, investice, inovace, otevřenost trhu a prosazovat zákonnost. Naopak špatné regulační prostředí podkopává konkurenceschopnost podniků i důvěru občanů ve vládu a ve veřejném životě podporuje korupci. Na tomto závěru se shodli účastníci semináře, který nedávno uspořádal v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR v Praze Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR. Seminář předcházel otevření výstavy The Future of Brands instalované také v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR.
Největší český e-shop Alza.cz rozšířila svou pobočkovou síť o další Prodejnu budoucnosti. Vylepšenou verzi bezobslužného obchodu otevřela 25. června nedaleko pražského metra Budějovická na ulici Antala Staška. Oproti pilotu si inovátoři pohráli více s interiérem, světelnou navigací a komunikací se zákazníkem přímo v lokalitě.
aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty
Kamila Skopová
Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.