Frosch Malinovy balicek IVětšina lidí dokáže rozlišit více než deset tisíc různých vůní. Jsme schopni pamatovat si pach s 65procentní přesností po celý rok. To je důvod, proč mohou vůně vyvolávat silné emoce. Přesně tak je to v momentech, kdy je nám někde dobře a my nevíme proč. Jen vnímáme známé pocity, vůně, které nám mohou připomenout domov nebo chvíle, na které už nikdy nezapomeneme. Vůně celkově přispívají k dobrému pocitu a uvolňují nás. Mnoho z nás se v uplynulém období zaměřilo více na péči o domov. Protože to je místo našeho ukotvení a jistoty. Přáli jsme si vytvořit oázu klidu. Dovolte i značce Frosch, aby vnesla do Vašich domovů kouzlo vůně a příjemné atmosféry.

Jan Tuna předává 25 tuny potravinNašli jste doma papírové stravenky Sodexo Gastro Pass s platností do 31. prosince 2020? Nevyhazujte je, protože ještě mohou pomoci lidem, kteří to nyní nejvíce potřebují. 

eská centraV pondělí 25. 1. 2021 uběhne přesně 100 let od prvního uvedení Čapkovy hry R.U.R. Téma „robotizace“, které v posledních letech stále více nabývá na síle, akcentují také Česká centra. Větší část aktivit organizují přímo na centrech v zahraničí, v Kyjevě, Varšavě, Madridu, Moskvě, Milánu, Tokiu. Navíc budou Česká centra partnerem dvou zajímavě koncipovaných tematických projektů. Konkrétně se jedná o Institut umění – Divadelní ústav, který je hlavním organizátorem Mezinárodní teatrologické konference - a Švandovo divadlo, které připravuje uvedení „hry psané robotem“. V obou případech Česká centra spolupracují v rámci zajištění zahraniční on-line prezentace.

dm 1Z meziročního srovnání tržeb společnosti dm drogerie markt vyplynulo, že i v minulém roce se s obratem ve výši 11,483 mld. korun (+8,49 %) za fiskální období od 1. října do 30. září zařadila zákaznicky oblíbená drogerie dm mezi jedničky na českém trhu. K úspěchu v roce 2020, ve kterém celosvětový trh výrazně poznamenala pandemie koronaviru, přispěl také mimořádný zájem o dm online shop.

Samoobsluzne pokladnyDrogistická síť ROSSMANN loni znovu upevnila svou pozici klíčového hráče na globálním i českém trhu. Koncern zakončil rok 2020 s obratem ve výši 10,35 miliardy eur, což představuje meziroční nárůst o 3,5 %. Tržby v České republice se ve srovnání s rokem 2019 zvýšily dokonce o 8,1 % na více než 4 miliardy Kč. Na tuzemském trhu tak společnost ROSSMANN celkem za poslední tři roky rostla ve srovnání s konkurencí (dm drogerie, Teta, TOP drogerie) více než dvojnásobným tempem. K úspěchu přispěl digitální věrnostní program, modernizace a rozšiřování prodejen, brandová kampaň a zařazování nových sortimentů. Právě proaktivním přístupem zaměstnanců a rozmanitou nabídkou produktů společnost potvrdila svoji flexibilitu a schopnost reagovat i v době krize včas na změny nákupního chování zákazníků. Obliba drogerie ROSSMANN plyne v neposlední řadě také z jejího kladného postoje ke společenské odpovědnosti.

7 edebredKoronavirová krize výrazně změnila běžný denní rytmus zaměstnanců. Důkazem je, že Češi nyní v pracovním týdnu obědvají mnohem později, než byli zvyklí. Zatímco v roce 2019 na oběd chodili většinou před polednem, nyní, kdy se mohou spoléhat pouze na rozvážku nebo výdejová okénka, začínají obědvat v průměru až před půl jednou odpoledne. Vyplývá to z analýzy obědových transakcí prostřednictvím nejrozšířenější tuzemské stravenkové karty Ticket Restaurant Card od společnosti Edenred. Tou platí za jídlo čtvrt milionu tuzemských zaměstnanců.

mug 3059994 1280Zima je pro zahrádkáře spíše odpočinkovým obdobím. Ale i tak najdeme řadu důležitých věcí, které je třeba udělat. Čerstvý vzduch nám navíc udělá dobře a k tomu se i protáhneme.

0 Věra KomárováDermacol, legendární česká značka, jejíž kosmetika dnes krášlí ženy po celém světě, slaví v roce 2021 už 55 let od svého vzniku. „Posláním značky Dermacol je s láskou ke kráse pečovat o pleť a rozdávat radost. Oslavou 55. výročí navazujeme na velkolepé 50. narozeniny před pěti lety. Tehdy jsme padesát výherkyň výroční soutěže odměnili v Národním divadle diamantovými prstýnky z růžového zlata. Každý prstýnek tehdy obsahoval vločku s třiatřiceti diamanty. A štědří budeme i letos,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti Dermacol. Od ledna 2021 zákaznice mohou v krabičkách pleťových krémů označených soutěžní etiketou najít výherní růžové kupóny. Pro šťastné výherkyně jsou nachystané vzácné diamantové náhrdelníky, noblesní župany a romantické parfémy s nádhernou láskyplnou vůní.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB