dm 1Z meziročního srovnání tržeb společnosti dm drogerie markt vyplynulo, že i v minulém roce se s obratem ve výši 11,483 mld. korun (+8,49 %) za fiskální období od 1. října do 30. září zařadila zákaznicky oblíbená drogerie dm mezi jedničky na českém trhu. K úspěchu v roce 2020, ve kterém celosvětový trh výrazně poznamenala pandemie koronaviru, přispěl také mimořádný zájem o dm online shop.

„V kalendářním roce 2020, tedy za období leden až prosinec, jsme na dm online shopu zaznamenali více jak 130% nárůst obratu oproti stejnému období kalendářního roku 2019. Počet prodaných kusů stoupl ve stejném období o více než 120 %," uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt .

Celá skupina dm včetně dm Německo dosáhla během fiskálního roku obratu 11,519 miliardy EUR (+2,9 %). Síť drogerií v současnosti zaměstnává 62 606 spolupracovníků a provozuje 3 765 prodejen ve 13 zemích (+ 97 prodejen, +2,6 % v roce 2020), z toho 239 v České republice.

„Prodejci potravin a drogerie mohli na rozdíl od mnoha jiných obchodníků i během nejpřísnějších vládních opatření dál nabízet zboží každodenní potřeby. Agilita a velká soudržnost spolupracovníků naší společnosti umožnily velmi rychle prozákaznicky reagovat s ohledem na nové, neustále se měnící podmínky. K úspěšnému překonání tohoto nelehkého období přispělo i to, že jsme v průběhu krize mohli sáhnout na vytvořené rezervy a těžit z prozíravých investic, ať už do vybavení prodejen, výpočetní techniky, nebo do kvalifikace a samostatnosti spolupracovníků. Kromě toho nám pomohla také důvěra a loajalita našich zákazníků,“ dodal Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt.

(tz)