478 ychV pondělí 19. dubna se konal celorepublikový workshop Persist, jehož cílem bylo interpretovat výstupy první části aplikovaného výzkumu Persist. Organizátorem akce je Masarykův ústav vyšších studií ČVUT, Federace dětských domovů, společnost yourchance o.p.s. a její integrační projekt Začni správně, které jsou také aplikačním garantem projektu Persist. Cílem výzkumu je zmapovat faktory ovlivňující integraci mladistvých z dětských domovů do společnosti a jejich úspěšnou adaptaci na trh práce. Projekt potrvá až do roku 2022. Výzkum je financován Technologickou agenturou ČR.

FE HK vsechny produktyČeská značka Feel Eco od svého počátku vyvíjí své produkty tak, aby splňovaly 4 důležitá kritéria – aby byly vysoce účinné, splňovaly nejnáročnější ekologické a zdravotní požadavky a byly cenově dostupné široké veřejnosti. Nyní Feel Eco představuje novou hypoalergenní řadu kosmetiky Baby, která byla vyvinuta s ohledem na specifické potřeby péče o pokožku našich nejmenších. Produktová řada získala výborné hodnocení v hypoalergenním testu HRIPT.

ennnp12PENNY dnešním dnem zahajuje projekt „HÝBEME SE HEZKY ČESKY“, díky kterému podpoří v letošním roce stovky dětských sportovních klubů napříč všemi regiony, a to finančně i materiálně v celkové výši přes pět milionů korun. Ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů otevírá možnost přihlásit se do soutěže o finanční a materiální podporu pro tisíce týmů. Celkem podporu na základě hlasování obdrží 465 klubů po celé zemi.

radio 2224443 960 720Zprávy o změnách klimatu, vyhynutí druhů, ničení oceánů nadměrným rybolovem, znečišťování planety a mnoha dalších útocích na biosféru. Tyto zprávy nás v médiích denně zaplavují. Už nyní najdeme v oceánech 500krát víc mikroplastů než je hvězd v celé naší galaxii a skládky rostou. Jen v roce 2019 bylo vyrobenu téměř 54 milionů tun elektronického odpadu a dle předpovědi OSN jich do roku 2030 bude více než 74 milionů tun. Společnost FOREO, švédská beauty-tech značka, volá po udržitelném životním stylu, recyklaci a spouští ekologickou kampaň „Make It Last, Not Break Fast“. Kampaň mimo jiné oslavuje Den Země připadající na 22. dubna tím, že upozorňuje na jednu z nejběžnějších praktik v odvětví spotřební elektroniky – plánované zastarávání. Iniciativa společnosti FOREO apeluje na firmy, aby své produkty vyráběly tak, aby vydržely a nenavyšoval se elektronický odpad.

Ilustracni foto zdroj SrdcevhlaceVysoká hladina cholesterolu patří k závažným rizikovým faktorům srdečně-cévních chorob, které jsou nejčastější příčinou úmrtí nejen České republice. Každým rokem přibývá osob s vysokou hladinou špatného LDL cholesterolu. Současně ale také přibývá mnoho mýtů ohledně vzniku vysoké hladiny cholesterolu. Přinášíme vám ty nejčastější.

47 dmSpolečnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně jedinečný přístup k výrobě drogistických produktů, které jsou nejen klimaticky neutrální, ale také neutrální k životnímu prostředí. Negativní dopady na životní prostředí při jejich produkci a likvidaci byly během vývoje pečlivě analyzovány, sníženy a kompenzovány kromě emisí CO2 i v dalších čtyřech oblastech souvisejících s životním cyklem produktů.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB