14 prodavačkaPENNY svým zaměstnancům na prodejnách rozdá před Velikonoci poukázky na nákup v hodnotě 2 000 korun. Celkem tak na tomto mimořádném bonusu mezi své lidi rozdělí více než 10 000 000 korun. 

 L5D3476 fullNová stříbrná uncová mince má přispět k podpoře návratu Rysa Ostrovida do Česka. Její koupí majitelé přispějí 50 Kč na ochranu vzácných šelem pod záštitou Hnutí Duha. Minci s charakteristickým vyobrazením vrchu Plechý a rysa vydává společnost Golden Gate CZ v rámci své série České hory.

KladnoDrogistická síť ROSSMANN otevírá ve středu 31. března svou třetí prodejnu v Kladně, a to přímo v obchodním centru Central Kladno. Zákazníci se mohou těšit na nákupy v moderním prostředí, v němž se díky přehledné navigaci při nakupování snadno a rychle zorientují. Stejně jako ostatní pobočky sítě ROSSMANN nabízí i zcela nová kladenská prodejna nejširší drogistický sortiment v České republice včetně značkových výrobků a produktů privátních značek. Samozřejmostí jsou služby plně v souladu s veškerými protiepidemickými opatřeními. Od otevření prodejny až do neděle 4. dubna navíc mohou zákazníci využít speciální 20% slevu na celý nákup mimo akční nabídku.

Díky dlouholeté spolupráci Technologické fakulty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a Zahradnické fakulty MENDELU se sídlem v Lednici, s podporou Svazu květinářů a floristů ČR a Ministerstva zemědělství vznikla publikace s názvem Jedlé květy.

Praline 1Pravá a kvalitní čokoláda je už po staletí váženou komoditou a v minulosti měly možnost ji ochutnat pouze bohaté vrstvy. Dnes se na trhu dá najít nepřeberné množství čokoládových produktů. Otázkou ale stále zůstává, jak se vlastně pozná kvalitní čokoláda? Podle odborníků na pravou čokoládu jsou tři hlavní poznávací indikátory. Patří mezi ně aroma, složení – a takzvané lupnutí.

14 juřePopularita drůbežího masa na jídelníčku českých spotřebitelů každým rokem stoupá. V posledních letech opět mírně roste i konzumace vajec. Chovatelé zlepšují welfare chovaných zvířat a postupně budou zavádět režim kvality jakosti Q CZ.

kniha pelargonie D6A1199Botanická zahrada hl. m. Prahy uvádí tento týden do prodeje knihu Pelargonie tria autorek Aleny Novákové, Jarmily Skružné a Evy Smržové. Kurátorky trojské botanické zahrady se vydávají po stopách pelargonií, a to nejen těch, které známe z našich zahrad a truhlíků. Díky péči právě těchto odbornic spravuje botanická zahrada v Troji jedinečnou sbírku těchto rostlin. Publikace provází celým světem rodu Pelargonium, seznamuje čtenáře s botanickými druhy i odrůdami, které se u nás běžně pěstují. Autorky radí, jak pelargonie pěstovat, jak o ně pečovat, a také se věnují způsobům jejich množení. Knihu je možné zakoupit v botanické zahradě či objednat na webu www.botanicka.cz. Její cena je 349 Kč.

Foto Cévní věk Vzhledem k vysokému zájmu pacientů a jejich ochotě zajímat se o svůj zdravotní stav se chystají nymburské lékárny Nympharm pokračovat v trendu podpory zdraví svých spoluobčanů. Na jaro vypsaly nový termín měření cévního věku, a to na konci dubna v týdnu od 26. do 30. 4. 2021.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB