PENNY svým zaměstnancům na prodejnách rozdá před Velikonoci poukázky na nákup v hodnotě 2 000 korun. Celkem tak na tomto mimořádném bonusu mezi své lidi rozdělí více než 10 000 000 korun.
Drogistická síť ROSSMANN otevírá ve středu 31. března svou třetí prodejnu v Kladně, a to přímo v obchodním centru Central Kladno. Zákazníci se mohou těšit na nákupy v moderním prostředí, v němž se díky přehledné navigaci při nakupování snadno a rychle zorientují. Stejně jako ostatní pobočky sítě ROSSMANN nabízí i zcela nová kladenská prodejna nejširší drogistický sortiment v České republice včetně značkových výrobků a produktů privátních značek. Samozřejmostí jsou služby plně v souladu s veškerými protiepidemickými opatřeními. Od otevření prodejny až do neděle 4. dubna navíc mohou zákazníci využít speciální 20% slevu na celý nákup mimo akční nabídku.
Díky dlouholeté spolupráci Technologické fakulty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a Zahradnické fakulty MENDELU se sídlem v Lednici, s podporou Svazu květinářů a floristů ČR a Ministerstva zemědělství vznikla publikace s názvem Jedlé květy.
Pravá a kvalitní čokoláda je už po staletí váženou komoditou a v minulosti měly možnost ji ochutnat pouze bohaté vrstvy. Dnes se na trhu dá najít nepřeberné množství čokoládových produktů. Otázkou ale stále zůstává, jak se vlastně pozná kvalitní čokoláda? Podle odborníků na pravou čokoládu jsou tři hlavní poznávací indikátory. Patří mezi ně aroma, složení – a takzvané lupnutí.
Botanická zahrada hl. m. Prahy uvádí tento týden do prodeje knihu Pelargonie tria autorek Aleny Novákové, Jarmily Skružné a Evy Smržové. Kurátorky trojské botanické zahrady se vydávají po stopách pelargonií, a to nejen těch, které známe z našich zahrad a truhlíků. Díky péči právě těchto odbornic spravuje botanická zahrada v Troji jedinečnou sbírku těchto rostlin. Publikace provází celým světem rodu Pelargonium, seznamuje čtenáře s botanickými druhy i odrůdami, které se u nás běžně pěstují. Autorky radí, jak pelargonie pěstovat, jak o ně pečovat, a také se věnují způsobům jejich množení. Knihu je možné zakoupit v botanické zahradě či objednat na webu www.botanicka.cz. Její cena je 349 Kč.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.