000 blendeaVliv výživy na lidské zdraví i psychickou pohodu je nesporný. Nestačí, aby člověk několikrát za den utišil svůj žaludek čímkoliv, co pouze zažene hlad. Pro spokojené tělo a dobrou kondici je důležité přemýšlet nad vhodným výběrem potravin a jejich vyváženou kombinací. Superpotraviny, které dodají nutričně hodnotné látky, z nichž snadno tělo čerpá energii i duševní vyrovnanost, najde ten, kdo hledá i v našem zeměpisném pásmu. Mnoho zdraví prospěšných pokladů ale příroda ukrývá pouze ve  vzdálených destinacích. Zakladatel značky Blendea, Peter Chodelka vyzkoušel na cestách po indonéském ostrově Bali mimořádné účinky některých z těchto superpotravin na vlastní kůži. Blendea přináší na trh sypké směsi, jejichž jedinečný přínos pro lidský organismus si již ověřilo mnoho zákazníků v Čechách i na Slovensku.

Zamestnavani 62plus ilustracni ProfesiaV České republice stupá počet lidí ve vyšším věku, kteří hledají práci. Potvrzuje to analýza nabídek pracovního portálu Profesia.cz. Nejstarší uchazeči mají zájem především o místa v dopravě, logistice, administrativě a v retailu.

1 A Amoda4 Modelka Quynh Anh a navrharka Tiny Ink Hoang QuyenNovou módní kolekci dámských šatů pro rok 2021 představila v Hanoji i v Hočiminově Městě vietnamská návrhářka Tiny Ink Hoang Quyen.

woman 5632621 960 720Neplacená neformální práce, kterou ženy vykonávají ve výrazně větší míře než muži, se odráží v jejich dopravním chování – ovlivňuje typ, množství, délku, účel realizovaných cest či jejich rozdělení v rámci dne. Nejvýraznější rozdíl je v dostupnosti a užívání osobního automobilu, který patří mezi Čechy k nejčastěji užívanému dopravnímu prostředku. Roste zájem o udržitelný přístup k dopravě a budování veřejného prostoru. U více než tří čtvrtin všech respondentů převažuje názor, že je důležité budovat pěší zóny v centrech měst a obytných zónách. Zvláště u žen hraje při výběru dopravního prostředku zásadní úlohu pocit bezpečí. Fyzické napadení ve veřejné dopravě zažívají častěji muži, zatímco každá pátá žena zažila sexuální obtěžování ve veřejné dopravě či veřejném prostoru. Nejen to vyplývá z průzkumu Dopravní chování žen v datech, který zpracovalo Centrum dopravního výzkumu spolu s Ministerstvem dopravy.

thumbnailJe považovaný za oázu klidu uprostřed marocké pouště i za jeden z nejkrásnějších a nejvýznamnějších hotelů na světě. Ke svým téměř stým narozeninám si hotel La Mamounia v Marrákeši rozhodl věnovat nový interiér, jemuž kralují dvě plastiky z dílny sklářské a designérské společnosti LASVIT. Vzdávají hold tradiční marocké architektuře a do celého objektu přinášejí svěžest i nadčasový design.

Ilustracni foto uroda 1 copy copyLetošní zima se poněkud protáhla, a proto většina z nás začne s výsevem i výsadbou trochu později. Ti nedočkaví už začínají chystat skleníky. Nestačí ale pouhé zrytí půdy. Jak správně skleník na sezónu připravit?

15 grennV uplynulém roce podnikání pozastavilo téměř 100 000 živnostníků. Toto rozhodnutí ale častěji učinily ženy než muži. Živnost v roce 2020 přerušilo 5 % ze všech registrovaných podnikatelek a 4 % podnikatelů. Analýzu dnes zveřejnila poradenská společnost Bisnode A Dun & Bradstreet Company.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB