Hlasování Žena roku pro rok 2021 jde do finále. Mezi nominovanými je i Barbora Novotná – zakladatelka anglické školky a školy B-English, která je známá i svou otevřenou a ostrou kritikou ministra školství Roberta Plagy.
Léto je obdobím, kdy průměrná spotřeba elektřiny a plynu v domácnostech obvykle klesá. Není potřeba tolik topit a svítit, vaříme lehčí jídla, která jsou rychle hotová, více času trávíme venku, takže tolik neběží televize nebo počítače. Pro některé domácnosti však může být letní spotřeba energií i tak vysoká, a to hlavně kvůli ochlazování interiéru klimatizací. Proto se i v teplých měsících vyplatí snažit se o co největší úsporu. Podívejte se na našich 5 tipů, jak v létě ušetřit na energiích.
Česká populace letos rapidně podcenila fyzickou přípravu na léto. Drtivá většina Čechů si neuvědomila, že z důvodu dlouho trvající pandemie svou klasickou fyzickou zátěž nemusí zvládnout jako v předchozích letech. Češi se tak vrací z dovolených s poškozenými zády, bolestmi či dokonce s úrazy. Ty jsou způsobené atrofovanými zádovými svaly a především špatnými návyky při sezení, které si lidé osvojili na home-office během uplynulého roku.
Ať už jsou pro nás zdravé a krásné vlasy symbolem mládí, krásy, ženskosti či zdraví, málokdo z nás si dovede představit, že by o své vlasy přišel. Ženy, které trpí onkologickým onemocněním, však o své vlasy v důsledku náročné a vyčerpávající léčby přijdou. V některých případech jim pouze zřídnou, jindy vypadají úplně. A právě proto spouští značka vlasové kosmetiky Pantene již po čtvrté projekt Silná a krásná, který odstartuje ve spolupráci s drogerií Teta dne 5. srpna a poběží až do 27. září. Během tohoto období poputují 2 Kč z každého zakoupeného výrobku značky Pantene na výrobu autentických paruk z pravých lidských vlasů pro onkologicky nemocné ženy a dívky, aby jim dodaly sílu. Stejně jako v předchozích ročnících bude výrobu paruk zajišťovat český nadační fond Daruj vlasy. Pomozte onkologicky nemocným pacientům i vy!
Nadčasové vybavení interiéru je takové, které je moderní a vydrží i zkoušku času. Je to design, který není vázán na žádné konkrétní desetiletí nebo trend. Nákup nadčasového nábytku znamená, že nemusíte každých pár let vyměňovat hlavní předměty, protože ty, které máte, jsou dostatečně klasické, aby fungovaly s jakýmkoli trendem. Design tak zůstává flexibilní a krásný po mnoho let.
„Kulatá zrcadla jsou interiérovým doplňkem, který nikdy neomrzí. Kruhové nástěnné akcenty v obytných prostorách působí velmi elegantně a pozvednou i všední místnost na novou úroveň. Měkký, zakřivený tvar promění tento funkční prvek v moderní dekorativní akcent a pomůže vyvážit hranaté linie ostatních kusů nábytku. A protože zrcadla zároveň odrážejí světlo v místnosti, pomáhají dodat prostoru jasnou a vzdušnou atmosféru.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.