Rakytníková limonáda je osvěžení plné vitamínů a dalších látek, které tělu prosívají. Tak třeba karotenoidy, omega 3 mastné kyseliny nebo flavonoidy. Citlivě sestavené suroviny z ní dělají také nápoj, který bude chutnat dětem.
Zdraví, fungující rodina a finanční zajištění. Taková je tradiční představa životního štěstí. Myšlení a touhy současných studentů jdou ale mnohem dál. Ve svých aktivitách potřebují vidět smysl, cítit sounáležitost s okolím a být prospěšní společnosti, to je jejich „well-being“. Příležitost mají v programu Samsung Solve for Tomorrow.
Vedle aktovek, psacích potřeb a bačkor letos zákazníci před začátkem školního roku v akčních letácích najdou i webkamery či sluchátka. Tradiční nabídku školních potřeb obchodníci rozšířili o technologie potřebné pro online výuku. V nabídce je jich dvakrát více než loni. Vyplynulo to z analýzy letáků, kterou každoročně zpracovává společnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců. Základní výbava letos podražila, rodiče zaplatí nejméně 2 000 korun.
Mezi nejoblíbenější zdobení kůže patří stále tetování. Jedná se ale o permanentní okrasu, která mnoho lidí časem omrzí či mohou litovat obrázků, které se zrodily z lehkovážnosti. Naštěstí pokroky v estetické dermatologii dovolují nechtěné tetování velmi dobře odstraňovat. Podzim a zima jsou ideální dobou na odstranění nechtěného tetování.
Společnost Kores Praha myslí na předškoláky i děti školou povinné. Do nového školního roku přichází například s novým penálem a trendem v pastelových barvách. Novinek nabízí samozřejmě víc a k tomu ucelou řadu oblíbeného sortimentu pastelek, zvýrazňovačů, nůžek, lepidel a dalších potřeb pro školu, domácnost i kancelář. Na tiskové konferenci o tom hovořila marketingová ředitelka Jana Hubálková.
Filmový hitem letošního léta, který zahajoval i letošního 55. Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, je film Zátopek. Hrdým partnerem tohoto filmu je i společnost PENNY, která svojí podporou přispěla ke vzniku tohoto unikátního filmu o jednom z nejslavnějších a nejúspěšnějších sportovců naší historie. Tento čtvrtek film Zátopek přichází do našich kin.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.