limonada M1A8104Rakytníková limonáda je osvěžení plné vitamínů a dalších látek, které tělu prosívají. Tak třeba karotenoidy, omega 3 mastné kyseliny nebo flavonoidy. Citlivě sestavené suroviny z ní dělají také nápoj, který bude chutnat dětem. 

Solve for Tomorrow IZdraví, fungující rodina a finanční zajištění. Taková je tradiční představa životního štěstí. Myšlení a touhy současných studentů jdou ale mnohem dál. Ve svých aktivitách potřebují vidět smysl, cítit sounáležitost s okolím a být prospěšní společnosti, to je jejich „well-being“. Příležitost mají v programu Samsung Solve for Tomorrow.

 

e 5Vedle aktovek, psacích potřeb a bačkor letos zákazníci před začátkem školního roku v akčních letácích najdou i webkamery či sluchátka. Tradiční nabídku školních potřeb obchodníci rozšířili o technologie potřebné pro online výuku. V nabídce je jich dvakrát více než loni. Vyplynulo to z analýzy letáků, kterou každoročně zpracovává společnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců. Základní výbava letos podražila, rodiče zaplatí nejméně 2 000 korun.

Ilustracni fotoe 1Mezi nejoblíbenější zdobení kůže patří stále tetování. Jedná se ale o permanentní okrasu, která mnoho lidí časem omrzí či mohou litovat obrázků, které se zrodily z lehkovážnosti. Naštěstí pokroky v estetické dermatologii dovolují nechtěné tetování velmi dobře odstraňovat. Podzim a zima jsou ideální dobou na odstranění nechtěného tetování. 

AK ATEkonomická situace v ČR se v posledních letech vyvíjí poměrně pozitivním směrem. Procento nezaměstnanosti je velmi nízké, lidí potýkajících se s chudobou nebo žijících na její hranici, je i přesto nezanedbatelné množství. Z toho velkou část bohužel dlouhodobě tvoří ženská část populace.

Wmhm dnwSpolečnost Kores Praha myslí na předškoláky i děti školou povinné. Do nového školního roku přichází například s novým penálem a trendem v pastelových barvách. Novinek nabízí samozřejmě víc a k tomu ucelou řadu oblíbeného sortimentu pastelek, zvýrazňovačů, nůžek, lepidel a dalších potřeb pro školu, domácnost i kancelář. Na tiskové konferenci o tom hovořila marketingová ředitelka Jana Hubálková.

2021WindowFilmový hitem letošního léta, který zahajoval i letošního 55. Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, je film Zátopek. Hrdým partnerem tohoto filmu je i společnost PENNY, která svojí podporou přispěla ke vzniku tohoto unikátního filmu o jednom z nejslavnějších a nejúspěšnějších sportovců naší historie. Tento čtvrtek film Zátopek přichází do našich kin.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB