Murgašová nadace Marcela Murgašová nastoupila do společnosti Eurowag, poskytující služby v oblasti silniční dopravy, před 14 lety. V roce 2016 zde začala vést CSR oddělení a stála tak u zrodu unikátního filantropického konceptu spočívajícího v zapojení všech zaměstnanců do dobročinnosti.

02 OrlenUnipetrol PlastikDoposud 26 základních škol ve Středočeském a Ústeckém kraji se zapojilo do unikátního projektu Plastík a jeho kouzelný kufřík, který žákům nabídne exkurzi do světa chemie skrze zábavné pokusy. Vzdělávací program pochází z licence nadace asociace Plastics Europe z Německa, kde se mu během 20 let existence dostalo nebývalé popularity a dnes ho najdeme na každé druhé škole. V České republice program poskytuje exkluzivně vybraným školám skupina ORLEN Unipetrol. U žáků má vzbudit zájem o přírodní vědy prostřednictvím pokusů s plasty. V rámci projektu dostaly základní školy vzdělávací balíček skládající se z kufříku s pokusnou sadou, pracovních sešitů pro děti, příručky pro učitele a dalších materiálů v celkové hodnotě 550 tisíc korun.

MAP logo RGB full colorVíce než 800 spolupracovníků společnosti Mars, kteří pocházejí z 50 různých zemí, věnovalo za dobu 13 let více než 45 000 hodin podpory mezinárodním organizacím a komunitám prostřednictvím programu Mars Ambassador Program. Ten se stal pro společnost skvělým způsobem, jak spolupracovníky rozvíjet prostřednictvím zkušeností ze světa, zatímco jim je nabídnuto placené volno.

HubMarketVybrat jídlo, nandat na podnos, položit na pult, zaplatit a odejít ke stolu. Běžná rutina, kterou zažívají každý den tisíce lidí. V blízké budoucnosti však možná se zásadní změnou. Vše se odehraje bez jakékoliv lidské obsluhy. V souvislosti s digitalizací, která prostupuje všemi obory, totiž dochází i k modernizaci provozů jídelen, restaurací a dalších prostorů určených ke stravování. Vše navíc ještě urychlila pandemie, která z omezení kontaktu mezi lidmi učinila jednu z priorit účinné ochrany před onemocněním.

chrome EjpUcvPW39Z nejnovějšího průzkumu dm drogerie markt vyplývá, že téměř polovina českých žen během pandemie více či méně omezila používání dekorativní kosmetiky. Po odeznění lockdownu se sice všechny k líčení vrátily, dvě třetiny z nich se ale nyní malují méně než v minulosti. Uzavřené obchody pak naučily Češky nakupovat kosmetiku online, důvodem jsou výhodnější ceny i rychlé a pohodlné objednávání.

Goodie.cz ŠVESTKOVÝ OLEJ BIO RAW 100 ML 399 Kč OLEJ Z HOŘKÝCH MERUŇKOVÝCH JADER BIO RAW 100 ML 195 Kč image 1 Ovocné oleje se poslední dobou dostávají do centra pozornosti nejen kulinářské veřejnosti a výrobců přírodní kosmetiky. Jsou zajímavým výrobkem pro ty, kteří se aktivně zajímají o udržitelnost. Dříve odpadní materiál – jádro pecky z ovocných plodin totiž našla další využití. A tak je to další krok k bezodpadovému hospodářství v segmentu zpracování ovoce.

1 rodinaStavební spoření patří mezi nejvyužívanější způsoby, jak dětem našetřit na budoucnost. Na start do života takto rodiče nebo prarodiče vybavili téměř 70 % Čechů, kterým je dnes mezi 18 a 45 lety. Našetřené peníze přitom dotazovaní nejčastěji použili na financování nebo rekonstrukci prvního samostatného bydlení. Na 44 % z nich dostalo do vínku úspory do 100 tisíc korun, třetina pak až 200 tisíc korun. Vyplynulo to z říjnového průzkumu Asociace českých stavebních spořitelen.

Vychodni BerlinUvažujete o eurovíkendu v zahraničí a nemáte vlastní auto? Co zajet za našimi sousedy do Berlína, kosmopolitního velkoměsta, které je od nás jen pár hodin jízdy. Hlavní město Německa je plné historie, moderní architektury, zajímavých muzeí i nočního života. Nabízí také zajímavou možnost předvánočních nákupů.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB