Pavla Stepnickova.jpg„Neztrácejme kontakt s naší kreativitou, bude se nám pak dařit lépe v práci i v životě," doporučuje psychoterapeutka Pavla Štěpničková
Činnosti, které vykonáváme každý den, nutně začnou podléhat určité míře stereotypu. Najednou zjistíme, že pracovní úkoly plníme pasivně, bez snahy o kreativitu, a přitom to není způsobeno vlivem vnějších okolností. Problém je někde v nás. Pokud se do této fáze dostane manažer, který má pod sebou další podřízené, může to mít zásadní, samozřejmě negativní, vliv na atmosféru a výkony celého týmu. Znovunalezení motivace a chuti do práce přitom souvisí se změnou přístupu k životu. Cestou může být vyrovnání levé a pravé mozkové hemisféry.
„Chceme-li v životě něco změnit, potřebujeme silnou motivaci. Naše levá hemisféra se nerada vzdává pravidel a vzorců, které již jednou přijala. Je konzervativní, znejistí při pomyšlení, že by mohlo být něco „jinak". Naše pravá hemisféra je tvořivá, ráda se pouští do neznáma a je připravena vždy zkusit něco nového. Je zvědavá. Tak proč nevyužít její potenciál?," navrhuje zkušená psychoterapeutka Pavla Štěpničková a hned pokračuje: „Problém je, že naše civilizace je zaměřená na využití levé, „racionální" mozkové hemisféry, kterou zatěžujeme více na úkor pravé „kreativní". Z té nerovnováhy pramení nepříjemné pocity, které nám berou radost ze života."
Pavla Štěpničková nabízí pomoc - jednodenní zážitkové workshopy s názvem Neztrácejme kontakt s naší kreativitou. Konají se pravidelně v Kosoři, nedaleko Prahy-Radotína, nejbližší volné termíny jsou v sobotu 12. 5. a 9. 6. (Přihlášky prostřednictvím e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..) Firmy tak mohou účinně řešit nebo, ještě lépe, předcházet, problémům se ztrátou motivace klíčových manažerů. „Důležité je rozdmýchat vlastní představy, ty nás totiž rozvíjejí a inspirují. To, co si představím, může opravdu fungovat. Na workshopech postupujme několika cestami. Jednou z nich je zážitková relaxační metoda, která otevírá pravou hemisféru. S použitím starých spirituálních technik, jako je třeba bubnování a zpěv, se společně přeneseme do míst, kde je nám příjemně, hledáme a nalézáme novou motivaci a radost, poznáváme a posilujeme vlastní silné stránky," dodává Pavla Štěpničková.

Lobbistou Romanem Janouškem sražená žena je 51letá Vietnamka, která podniká ve VOC Sapa v Praze 4 - Libuši. Její manžel i syn jsou z naprosto zbytečného zranění doslova šokováni a opravdu velmi nešťastní. Mnozí Vietnamci mají strach, aby Roman Janoušek nevyvíjel na jím vážně zraněnou ženu určitý nátlak. Proto by bylo správné, aby zraněnou vietnamskou ženu orgány činné v trestním řízení před tímto možným nátlakovým jednáním důsledně preventivně ochránili. O to je touto výzvou zdvořile, ale naléhavě žádám.

Česká mincovna v Jablonci nad Nisou vyrazila první pamětní medaile, jejichž cílem je uctít památku loni zesnulého prezidenta Václava Havla a zároveň podpořit projekty Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97. „Tato medaile vydaná na počest Václava Havla je výjimečná tím, že zisk z jejího prodeje bude použit na dobročinné projekty. Z toho důvodu jsme také poskytli České mincovně právo užít podpis Václava Havla s typickým srdcem na rubové straně medaile. Výtěžek z prodeje použijeme například na opravu kostela sv. Anny a na projekt, který bude úzce souviset s Václavem Havlem a o němž budeme informovat během roku," řekla Dagmar Havlová na slavnostním zahájení ražby. Již dnes má nadace z prodeje medailí garantovaný příspěvek blížící se půl milionu korun.

Úspěšný celosvětový řetězec McDonald´s nabízí služby rychlého občerstvení v Česku rovných dvacet let. První restaurace byla otevřena 20. března 1992 v pražské Vodičkově ulici a od té doby počet provozoven vzrostl na současných 88. McDonald´s v Čechách vyhledalo za uplynulých dvacet let téměř 690 000 000 zákazníků a jejich počet v meziročním srovnání přitom roste. Rozšiřuje se také rozsah nabízených služeb. K nejnovějším patří koncept McCafé, který se v uplynulém roce těšil mimořádnému zájmu.

Zajištění konkurenceschopnosti a úbytek přírodních zdrojů potřebných k výrobě produktů jsou hlavními důvody k rapidně rostoucí aktivitě firem v oblasti udržitelnosti. Zároveň jasně cítí zodpovědnost vůči životnímu prostředí i budoucím generacím. Téměř dvě třetiny z nich proto hodlají do aktivit udržitelného rozvoje v nejbližší době navýšit investice.

Showroom s.Oliver_Foto02.jpgNěmecká módní značka s.Oliver představuje nový koncept propagace značky v rámci ČR a SR. Po loňské sérii inzertní prezentace v časopisech a prostřednictvím CLV vsadila na soutěže a přímé oslovení zákazníků v obchodních centrech. Kampaň pod názvem Fashion Road Show s.Oliver proběhne v období 29. 3. - 20. 5. 2012 ve vybraných obchodních centrech ČR i SR. Připraveny jsou speciální showroomy s.Oliver v layoutu kampaně jaro/léto 2012, které budou umístěny v nejfrekventovanějších prostorách daného centra. V rámci čtyřdenních prezentací (vždy čtvrtek až neděle) si návštěvníci centra budou moci zasoutěžit ve hře Najdi šťastný kód i ve Velké soutěži. Značka chce zábavnou formou oslovit a přilákat stávající i nové zákazníky, motivovat je, zapojit do soutěže a posílit povědomí o značce v jednotlivých městech. V Praze, Brně a Bratislavě bude navíc prezentace doplněna o moderované přehlídky módy z aktuálních kolekcí s.Oliver - Skutečné módy pro skutečné lidi, a to ne zcela tradiční formou.

doubleshot_cascara_obal_mala.jpgPes nebo kočka? Káva nebo čaj? To jsou nesmiřitelné protiklady, z nichž každý má své zapřísáhlé obhájce i odpůrce. Jenže zatímco kočkopes (zatím) vyšlechtěný nebyl, kávový čaj si vychutnat můžete. Tato specialita se jmenuje Cascara (španělsky „ svrchní slupka") a můžete ji koupit výhradně na www.doubleshot.cz.

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB