Showroom s.Oliver_Foto02.jpgNěmecká módní značka s.Oliver představuje nový koncept propagace značky v rámci ČR a SR. Po loňské sérii inzertní prezentace v časopisech a prostřednictvím CLV vsadila na soutěže a přímé oslovení zákazníků v obchodních centrech. Kampaň pod názvem Fashion Road Show s.Oliver proběhne v období 29. 3. - 20. 5. 2012 ve vybraných obchodních centrech ČR i SR. Připraveny jsou speciální showroomy s.Oliver v layoutu kampaně jaro/léto 2012, které budou umístěny v nejfrekventovanějších prostorách daného centra. V rámci čtyřdenních prezentací (vždy čtvrtek až neděle) si návštěvníci centra budou moci zasoutěžit ve hře Najdi šťastný kód i ve Velké soutěži. Značka chce zábavnou formou oslovit a přilákat stávající i nové zákazníky, motivovat je, zapojit do soutěže a posílit povědomí o značce v jednotlivých městech. V Praze, Brně a Bratislavě bude navíc prezentace doplněna o moderované přehlídky módy z aktuálních kolekcí s.Oliver - Skutečné módy pro skutečné lidi, a to ne zcela tradiční formou.

„Rozhodli jsme využít vysoké frekvence návštěvníků v obchodních centrech. Cílem je zábavnou, motivující formou prezentovat jarní a letní kolekce s.Oliver s mottem „Skutečná móda pro skutečné" lidi, oslovit a přilákat do našich prodejen stávající a především také nové zákazníky," představila inovovanou kampaň Pavla Pirklová, Marketing Coordinator s.Oliver pro ČR a SR, a doplňuje: „Nástrojem k tomu jsou především dvě soutěžní akce prezentované ve speciálním showroomu s.Oliver umístěném v prostorách OC, které mají zákazníky stimulovat k nákupu." Celá Fashion Road Show bude podpořena reklamními spoty v rádiích, kromě těch regionálních zmiňme pražská rádia City a Express, inzercí ve vybraných tištěných titulech (Glanc, Story, Svět ženy, Žena a život) i prostřednictvím Facebooku s.Oliver. Kluboví zákazníci budou osloveni Newsletterem nebo SMSkou.

Akce Najdi šťastný kód a Velká soutěž
V průběhu 4denních prezentací si návštěvníci centra budou moci losovat výherní losy se šestimístným kódem. Přičemž každý los vyhrává, stačí se s ním dostavit do „promo" stánku umístěného u prodejny / v prodejně s.Oliver a nechat si v počítači vygenerovat výhru (slevy k nákupu i věcné dárky). S tím samým losem, doplněným o kontaktní údaje, se lze zapojit i do Velké soutěže. Zde jsou ve hře tři zájezdy do Mekky módy Paříže a sto slevových poukazů v hodnotě 1.000,- Kč. Slavnostní vyhlášení výherců Velké soutěže proběhne v závěru kampaně na konci května v některé z pražských prodejen.

Načasování a rozdělení měst
29. 3. - 1. 4. Ostrava - Nová Karolina
5. 4. - 8. 4. Brno - OC Olympia, Plzeň - OC Olympia
12. 4. - 15. 4. Praha - OC Arkády Pankrác, Pardubice - AFI Palác
19. 4. - 22. 4. Bratislava - Galleria Eurovea, Banská Bystrica - Europa
26. 4. - 29. 4. Košice - Aupark, Trenčín - Laugaricio
3. 5. - 6. 5. Olomouc - OC Olympia
4. 5. - 6. 5. Zlín - Zlaté Jablko (výjimka - třídenní akce)
10. 5. - 13. 5. Praha - OC Chodov, Ostrava - Avion Shopping Park
17. 5. - 20. 5. Hradec Králové - OC Futurum, Bratislava - Aupark

Pro více informací navštivte www.soliver.cz anebo Facebook s.Oliver www.facebook.com/s.Oliver.cz.

O společnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG 
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver" o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních výrobců působících nejen v Německu, ale
i po celé Evropě.

Módní a především také lifestylová značka s.Oliver pro ženy i muže zahrnuje celkem 10 segmentů a výrobních řad, počínaje dětmi inspirovanou řadou s.Oliver Junior a konče prémiovou řadou s.Oliver Selection. Kromě vlastní značky firma nabízí také 11 lifestylových řad s produkty od licenčních partnerů. V ČR se setkáme s produktovými řadami: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánní módou pro mladé, s.Oliver Casual, sportovně elegantní módou s vysokým komfortem nošení, doplňky s.Oliver Accessories a od března 2011 nově také s řadou s.Oliver Selection, elegantní a zároveň pohodlnou business módou.

Prostřednictvím 183 vlastních prodejen, 312 partnerských prodejen, 2.347 obchodů a 2.642 prodejních ploch firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy se 6.470 zaměstnanci, z toho 4.670 pouze v Německu, vyšplhal mezi roky 2008 a 2009 na 1,16 miliard Eur. Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o. spadající přímo pod německou centrálu. Kromě 12 vlastních prodejen pořídíte výrobky s.Oliver ve více než 30 partnerských obchodech po celé ČR.
www.soliver.com a www.facebook.com/s.Oliver.cz

(tz)