Exteria ilustr3Nejvíce pracovních úrazů, které měly za následek pracovní neschopnost delší než 3 dny, se podle Českého statistického úřadu v loňském roce událo v Praze. K dočasné újmě zde přišlo 7 285 pracujících. Následují kraje Jihomoravský, Středočeský a Moravskoslezský, v každém z nich se událo přes 4 tisíce takových úrazů. Nejméně pracovních úrazů s dočasnou pracovní neschopností delší než 3 dny se událo v Karlovarském kraji, kde úrazem utrpělo 1 110 pracujících. Ačkoliv se je snaží mnoho firem vyřešit po svém, určitě to není cesta. Co dělat, když dojde k úrazu, poradili odborníci ze společnosti Extéria, která je členem České asociace franchisingu (ČAF).

Accenture ProBono ConsultingDíky lokální iniciativě společnosti Accenture s názvem „ProBono Consulting“ si studenti českých univerzit mohou vyzkoušet skutečnou činnost manažerských a technologických konzultantů – za podpory profesionálů ze společnosti Accenture budou realizovat projekty, které pomohou vybraným neziskovým organizacím.

720Raději sprchu, nežli vanu – takto šetří teplou vodou české domácnosti. Je to jejich nejoblíbenější způsob, jak omezit domácí výdaje za energii. V obecné rovině ale ochota přiškrtit výdaje klesá. Zatímco před 2 lety spořilo 88 % domácností, letos už to je o 4 procentní body méně. Vyplývá to ze spotřebitelského výzkumu agentury Ipsos a energetické společnosti E.ON, který byl proveden na vzorku 1 500 respondentů.

1130075Nová mobilní aplikace Já číšník má ambice zrušit zavedená pravidla v gastronomii. Zrychlí odbavení hostů restaurací v době podávání poledního menu, zjednoduší placení a k tomu přinese hostům spoustu zábavy i výhod v podobě slev a akčních nabídek. Většinu komunikace s personálem nově nahradí mobilní aplikace. Půjde přes ni objednávat, platit, ale také třeba poslat drink známému u vedlejšího stolu, či dokonce chatovat s jinými hosty restaurace. Za aplikací stojí Petr Havelka ze společnosti AWIS společně se startupovou seznamkou Busyman.

art 1868727Psaní na papír zůstává i v dnešní době velmi oblíbené a často používané. Podle exkluzivního průzkumu řetězce Albert píše rádo 80 % dospělých Čechů, ženy pak podstatně raději než muži. Polovina populace vezme do ruky tužku či pero pravidelně každý den. Nejčastěji lidé při ručním psaní kombinují psací a tiskací písmo.

bydleni grafInvestování do bydlení se nově stalo pro Čechy národním sportem. Zatímco v minulosti převažovali mezi investory do bytů v Praze cizinci, dnes jsou to stále častěji Češi. Napomohl tomu především růst ekonomiky, nízká nezaměstnanost a levné hypotéky. Díky tomu narostl také podíl bytů, které si zákazníci kupují jako investiční, ať již s plánem výhodněji než v bance uložit vydělané peníze, nebo je dokonce rozmnožit formou pronajímání. Vyplývá to z pravidelného průzkumu mezi zákazníky, který zrealizoval největší rezidenční stavitel v zemi Central Group. Na trhu se firma podílí téměř 20 %, a proto lze data považovat za odpovídající pražské realitě.

PG Makro 1Společnosti Procter & Gamble a Makro počátkem září v České republice zahájily novou iniciativu. Poskytnou prostřednictvím programu P&G Čistá voda dětem pitnou vodu v oblastech s jejím nedostatkem. P&G se celosvětově spojil se Skupinou Metro, jejíž součástí je i česká síť Makro, v níž nyní může každý od 6. září do 17. října nákupem produktů P&G na program Čistá voda dětem přispět. Zakoupení jednoho výrobku bude znamenat jeden den čisté vody pro potřebné.

kdyz deda a babi hlidaji foto zdroj LIKEFOTOHlídání vnoučátek je pro každého prarodiče skvěle strávený čas, který si zaslouží svoji památku. Mnozí z našich čtenářek a čtenářů, byť ještě stále působí v podnikatelských a manažerských pozicích, jsou již ve věku, kdy se právě o svůj volný čas začínají dělit. Tráví ho například s vnoučaty. Při takových příležitostech vzniká hodně fotografií. Společné chvíle prarodičů a vnoučat zaznamenané na fotce můžete zhodnotit, když je tzv. dáte pod sklo.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB